Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام پلیس تهران، سردار "حسین رحیمی " روز دوشنبه در این باره گفت: نظارت های ما هم در بازار بزرگ و هم در مال ها و پاساژها و هم در سایر صنوف بر اساس دسته بندی که ستاد ملی مقابله با کرونا تدوین کرده است، در حال انجام نظارت ها هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از بحث هایی که همکاران من در حال پیگیری هستند، بحث کنترل اصناف و رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی توسط متصدیان واحدهای صنفی است، بیان داشت: ما در بخش اصناف پاساژها و مال ها و کلیه واحدهای صنفی را مدنظر قرار دادیم و بیش از ۵۰ واحد گشتی را فعال کردیم که بخشی از این گشت ها به صورت مشترک با وزارت بهداشت و درمان، اتاق اصناف و تعزیرات انجام شد که در این رابطه یک تلاش همه جانبه ای را آغاز کردیم تا بتوانیم کنترل های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اصناف و متصدیان پاساژها و مال ها را جهت ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی، فراخواندیم، افزود: موضوع کنترل واحدهای صنفی در سطح شهر تهران به صورت جدی در حال کنترل است، تا این لحظه بالغ بر ۲۳۹ هزار ۵۱ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته است که بیش از ۲۵ هزار از این واحدها که ضوابط را رعایت نکرده بودند، مورد تذکر قرار گرفتند.

وی در خصوص محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی به پایتخت گفت: شهروندان تهرانی که از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ بامداد جمعه هفته جاری قصد خروج و ورود به پایتخت را دارند، توجه داشته باشند که از ابتدای زمان اعلام شده همکاران من در پلیس راه تهران بزرگ؛ در مبادی ورودی و خروجی تهران مستقر شدند و در این رابطه هیچ خودروی دارای پلاک تهرانی قادر به خروج از پایتخت نخواهد بود.

 رحیمی ادامه داد: تمام مبادی خروجی از تهران چه به سمت شمال و چه به سمت قم و سایر محورها از خروج خودروها جلوگیری خواهد شد، از شهروندان خواهش می کنم که در این زمینه با پلیس همکاری داشته باشند؛ همکاران من با تعداد نفرات زیادی در مبادی خروجی پایتخت مستقر هستند. 

وی افزود: به عنوان مثال در مسیر تهران به قم در محور نعل‌بندان همکاران من از قبل از ساعت ۱۲ امروز در محدوده مستقر هستند و این مسیر مسدود است و در این رابطه حتی خودروهای دارای پلاک غیر تهران هم اجازه ورود به پایتخت را ندارند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در قسمت جاده شمال و در اتوبان تازه احداث شده این منطقه، در ابتدای عوارضی از ورود و خروج خودروها جلوگیری خواهد شد و تمام خودروهایی که صد تردد در این محورها را داشته باشند، بازگردانده خواهند شد و در مسیر فیروزکوه هم اقدامات به همین منوال است.

وی بیان داشت: تمام کنترل های محورهای منتهی به پایتخت به طور کامل و ۲۴ ساعته در حال انجام است و در صوت عدم توجه سرنشینان خودروها به مقررات و ضوابط بهداشتی، افراد متخلف با جریمه سنگین نیم میلیون تومانی جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره نحوه شناسایی افرادی که در داخل خودروها اقدام به استفاده از ماسک نمی کنند؛ چگونه است، اظهار کرد: در خصوص افرادی که با خودروهای شخصی در سطح شهر تردد و مسائل بهداشتی را رعایت نمی کنند، جریمه ۱۰۰ هزار تومانی برای راننده و جریمه ۲۰ هزار تومانی برای سایر سرنشینان را در نظر گرفته ایم.

وی افزود: استفاده از ماسک آن هم از درب منازل و به هنگام خروج از خانه هایشان، برای همه هموطنان اجباری است، طی ۱۰ روز گذشته ۵ هزار و ۷ نفر از رانندگان و ۹ هزار ۶۱ نفر از سرنشینانی که قوانین و مقررات را رعایت نکردند را اعمال قانون کردیم.

رحیمی ادامه داد: اتوبوس های شرکت واحد هم در این زمینه تحت رصد پلیس راهنمایی و رانندگی هستند و به دلیل اینکه تعداد قابل توجهی از شهروندان در حال استفاده از این ناوگان هستند، متوقف می شوند و تذکرات به افرادی که قوانین را رعایت نمی کنند داده می شود و جدای از بحث جریمه و اعمال قانون، اقدام های ایجابی مانند توزیع ماسک و دادن تذکر به افراد را هم داریم.

وی ادامه: رانندگانی که خودشان به تنهایی در حال تردد هستند و از ماسک استفاده نمی کنند را متوقف نخواهیم کرد، لذا سرنشینان خودروهایی که تعدادشان از یک نفر به بالا هستند را متوقف و مطابق قانون با آنها برخورد خواهیم کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران پلیس تهران بزرگ پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران پلیس تهران بزرگ ویروس کرونا شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور همکاران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها

طرفداری | سردار احمد نورعلی، فرمانده تیپ ویژه تهران با محسن مزجی، رییس حراست کل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به نقل از ایسنا، فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت:

نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار احمد نورعلی در دیدار با محسن مزجی، رئیس حراست کل وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد:

همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه تنش بر روی سکوها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را برای دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی افزود:

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده است که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده است و از طرفی نیز کیفیت کار پلیس را نیز ارتقاء بخشیده است.

به روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها  کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد:

ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر