Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@08:53:49 GMT

​پیش بینی کاهش دما و افزایش ابر در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۱۸۸۸

​پیش بینی کاهش دما و افزایش ابر در گلستان

قرنجیک گفت: هوای استان گلستان فردا صاف تا قسمت ابری است و به تدریج با افزایش ابر همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ارازمحمد قرنجیک» عصر امروز(دوشنبه 12 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هوای گرگان صبح امروز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: براساس بررسی های هواشناسی پیش بینی می شود که هوای استان گلستان فردا صاف تا قسمتی ابری به تدریج با افزایش ابر همراه باشد.

 

قرنجیک بیان کرد:  از فردا دیگر شاهد روند افزایش دما نخواهیم بود و از فردا شب به دلیل عبور امواج کوتاه ناپایدار در مناطق به ویژه در غرب استان شاهد رشد ابر و شاهد بارش بارندگی خواهیم بود.

 

وی تأکید کرد: فردا میزان حجم بارش ها قابل ملاحظه نخواهد بود و از روز چهارشنبه هوای استان نسبتاً ابری خواهد شد.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش ابر کارشناس هواشناسی استان گلستان کاهش دمای هوا کاهش دما هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد امروز ناپایداری‌ها بیشتر می‌شود و علاوه بر کاهش دمای هوا تا صبح فردا شاهد بارش باران و رگبار و رعد برق و گاهی تگرگ به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی  استان خواهیم بود.

  بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل با خروج سامانه بارشی کنونی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد تند تا گاهی شدید در مناطق مرکزی و جنوبی استان همراه است، به همین دلیل با تاکید بر هشدار نارنجیِ هواشناسی و زردِ کشاورزی اعلام شده از پس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آسمان استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی تا اواخر این هفته ابری همراه با بارش باران و رگبار و رعد برق خواهد بود. هواشناسی استان اردبیل به شهروندان توصیه کرده با توجه به ادامه بارش و فعال بودن سامانه‌های بارشی، از حضور در بستر رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها و مناطق مرتفع تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • هوای گلستان فردا و پس فردا گرم است
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • هوای خنک بهای در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود
  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود