Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به دلیل تقارن با میلاد پیامبر اسلام و حضرت امام صادق (ع) که به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است می توانست همراه با حضور مردم جلوه‌ای از وحدت در مبارزه با استکبار را به نمایش بگذارد تا همت، حرکت و اقدام مردم در برابر توطئه‌های مستکبران نشان داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شرایط ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا از یک سو و حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین کنندگان به ساحت پیامبر بزرگوار اسلام می‌توانست زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان امسال باشد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در کارگروه های ویژه ۱۳ آبان به این نتیجه رسیدیم که نوع برگزاری مراسم را متناسب با شرایط تغییر دهیم.

وی عنوان کرد: بر همین اساس فعالیت ها به اقدامات تبیینی در فضای مجازی پیرامون چرایی مبارزه با استکبار، دلایل رو به افول دانستن آمریکا و اجرای برنامه‌های محل محور تغییر کرد.

احمدی اشاره کرد: اجرای برنامه راهپیمایی نمادین با رعایت فاصله‌های اجتماعی در فضای باز و در تمام شهرستان های استان اصفهان از برنامه‌های این شورا بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیشنهاد برگزاری مراسم در میدان امام علی (ع) اصفهان با صندلی‌گذاری به فاصله دو متر را به ستاد استانی کرونا ارائه کردیم که با توجه به حاد شدن شرایط استان و به‌ویژه شهر اصفهان با این اجتماع مخالفت شد.

وی اضافه کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تبعیت از تصمیمات ستاد کرونا، تصمیم این ستاد در استان اصفهان را پذیرفتیم و اجرای مراسم در میدان امام علی (ع) لغو شد.

احمدی تأکید کرد: سایر برنامه‌های روز ۱۳ آبان به ویژه برنامه‌های کارگروه دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشجویان هم‌چنان پابرجاست و فعالیت‌های محله محور بدون اجتماع مردم به صورت سیار برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: امشب ساعت ۲۰ مراسم نورافشانی در اصفهان و شهرهای استان به همت شهرداری‌ها، کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: عدم عدم اجتماع مردم در مراسم ۱۳ آبان تاثیری در خشم و نفرت مردم از آمریکا و استکبار جهانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۱۱۳/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان فضای مجازی اجتماع تبلیغات استان اصفهان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد

تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ امروز هیئتی به وسعت خیابان‌های شهرمان برای شهیدان‌مان راه انداختیم، مردم برای وداع با شهدای جلو می‌روند، تبرک می‌کنند، اشک می‌ریزند و با شهدا حرف‌هایی پایانی خود را زمزمه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

دقایقی پیش از شروع برنامه و رسیدن به ساعت موعد و قرارمان در میدان فیض، صدای مداحی خیابان را پر کرده، پلیس‌ها، مأموران، خبرنگاران، عکاسان، گروه سرود و… در حال آماده شدن هستند تا صحنه‌ای پر از امنیت و شورآفرینی مردم را به تصویر بکشند.

آری چنین مردمانی هستند مردم اصفهان؛ برای همین است که به مهمان‌نوازی معروف‌اند، چون بلدند در هر کاری سنگ تمام بگذارند؛ مردم شهرمان از پیر و جوان، کودک و نوجوان همه لباس‌های سیاه خود را بر تن کردند و با پرچم‌های یازهرا، یا حسین ایران، فلسطین و… به میدان آمده‌اند و منتظر شروع برنامه هستند.

بگذارید این‌طور بگویم که مصادف شدن این تشیع با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برای ما شیعیان امروز حال و هوای دیگری را هم دارد و بر غم‌مان افزوده است.

در این لحظات باید سلام کرد بر آنانی که در آخرین فراز زیارت‌نامه خود به زیارت سبزترین سیرت و سرخ‌ترین صورت تاریخ نائل شدند؛ باید گفت که امروز روز مادرانه است چون مادران شهدا و چشم انتظاران برای بدرقه آمده‌اند و سری که در جمعیت می‌چرخانی، کمی آن طرف‌تر مادر جواد مراثی‌زاده چشم دوخته تا پسرش را بعد از گذشت سال‌ها دوری ببیند.

در این میان نگاه‌ها به بنر پشت مجری می‌افتد… فکر کن امروز سه شهید عزیز با عکس و هویت مشخص آمدند و به چشم انتظاری خانواده‌های خود پایان دادند، اما در این بزم یکی از شهدا «گمنام» نام گرفته و باز هم مادر او چشم انتظار می‌ماند که پسرش کجاست و کی می‌آید؟

برای همین می‌خواهم در این گزارش خود بگویم که مادران این سرزمین امروز همچون خواهرت از آمدنت خوشحالند، اشکی مملو از مهر، محبت، عشق و غم می‌ریزند و برای تو خواهری می‌کنند، خوش آمدی برادر...

امروز این میهمانان که نه، میزبانانی که خودشان صاحب این شهرند بعد از چهل سال دوری آمدند؛ جواد، مجتبی، عباس و شهید گمنام‌مان، کسانی که بدون دیدن امام زمان خود اما برای او به میدان جنگ رفتند و گوش جان سپردند به ولی عصر خود؛ آری عشق و جنون این‌گونه است، همین قدر زیبا و با عاقبت بخیری.

امروز هیئتی به وسعت خیابان‌های شهرمان برای شهیدان‌مان راه انداختیم، مردم برای وداع با شهدای جلو می‌روند، تبرک می‌کنند، اشک می‌ریزند و با شهدا حرف‌هایی پایانی خود را زمزمه می‌کنند.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 750426

دیگر خبرها

  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است