Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: آمریکای جنایتکار با تحریم‌های ظالمانه می خواهد مردم و جوانان این سرزمین را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کند و کشور را از مسیر مقاومت و ایستادگی خارج کند .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص روز دانش آموز و روز ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است که جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی در ۱۳ آبان ۵۸ در حرکتی خودجوش لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را تسخیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  ۱۳ آبان در تاریخ نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور سه واقعه بسیار مهم تاریخی است، ۱۳ آبان سال ۴۳ حضرت امام خمینی (ره)توسط نیروهای رژیم ستم‌شاهی دستگیر و به ترکیه تبعید شد، ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان و جوانان مومن تهران در اعتراض به وضعیت کشور و دخالت های کشورهای بیگانه و استکباری توسط نیروهای شاهنشاهی به شهادت رسیدند و در نهایت در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان، دانش آموزان  و مردم لانه جاسوسی آمریکا را را تسخیر و جاسوسان را به گروگان گرفتند.

فراهانی افزود:  تسخیر لانه شیطان بزرگ آمریکا بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره)  در دنیا انقلاب دوم و بزرگ تر از انقلاب اول  نامیدند و تمام کشورهای استکباری نسبت به استقلال طلبی مردم ایران مات و حیرت زده بودند.

 سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد حمایت رئیس جمهور فرانسه از یک روزنامه نگاری که به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین کرده بود، این حرکت زشت و ناپسند روزنامه‌نگار فرانسوی را آزادی بیان و افکار اندیشه در رسانه‌های فرانسوی قلمداد کرده بود  را محکوم می نماییم.

 وی در خصوص اتحاد و همدلی مسلمان جهان در محکومیت اقدام نا پسند رئیس جمهور فرانسه  اظهار کرد: در هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم( ص) جوانان انقلابی ایران اسلامی و کشور های مسلمان جهان حرکت زشت و وقیحانه رئیس جمهور فرانسه را محکوم می کنیم .

 فراهانی در پایان گفت: از کلیه  دانش‌آموزان، اولیای گرانقدر، فرهنگیان، دانشجویان، خانواده های معظم شهدا و مسئولان شهرستان واقشار مختلف جامعه که دل در گرو نظام دارند دعوت می کنیم  تا به صورت خودجوش وبا برنامه های ضد استکباری مانند همنوا با قاسم سلیمانی، روز ۱۳ آبان که برگ زرینی  در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است  را زنده نگه داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار جهانی مردم و جوانان نظام و انقلاب ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دستگردی عصر شنبه در همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی اظهار کرد: «حج؛ قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» به عنوان شعار حج سال آینده انتخاب و اعلام شد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن و حج محور وحدت جامعه اسلامی است، گفت: در مراسم حج باید به سمت معرفت افزایی حرمت کنیم.

دستگردی ادامه داد: یکی از پرهیزهای توصیه شده در ایام حج پرهیز از بازار گردی‌های بی رویه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این زمینه تاکید فراوان کرده‌اند.

وی افزود: پسندیده است که هدیه برای عزیزانمان را از تولیدات داخل خراسان جنوبی و داخل کشور تهیه کنیم که در سرزمین وحی بیشتر وقت خود را به عبادت و بهره گیری از یاد خدا در مسجد الحرام و مسجد النبی اختصاص یابد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: در ایام حج در هتل هر چهار زائر با اخلاق‌های متفاوت در یک اتاق اسکان خواهند داشت و از این نظر زائران با یکدیگر همدلی و صبوری داشته باشند.

وی اظهار کرد: در حج تمتع سال جاری هزار و ۶۰۰ زائر از خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دستگردی گفت: اعزام زائران خراسان جنوبی اوایل خرداد ماه خواهد بود ولی زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

وی یادآور شد: زائران حج نمایندگان ایران بزرگ و انقلاب اسلامی هستند و پرچمدار عزت و کرامت کشور خواهند بود.

همچنین در این مراسم رئیس پلیس فرودگاه استان نیز توصیه‌های را به زائران بیان کرد.

کد خبر 6096493

دیگر خبرها

  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است