Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه بیانیه‌ای را منتشر کرد.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام روابط عمومی ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن یوم الله سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بیشتر بخوانید: ۱۳ آبان؛ یادآور سیاهه جنایات و جلوه‌های بی اعتمادی به آمریکا

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله سیزدهم آبان ماه یادآور خشم ملت ایران از رفتار ددمنشانه حامی رژیم پهلوی بود که در رفتار استکبار ستیزانه دانشجویان پیرو خط امام (ره) متبلور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورق تاریخ دشمنی‌های آمریکا با ملت بزرگ ایران اسلامی در سال‌های متمادی، به ویژه پس از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد که رفتار‌های خبیثانه و شیطان صفتانه آمریکا همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بوده که در مقابل، این رفتار پلید وشوم با بصیرت مثال زدنی ملت مقاوم ایران و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با شکست روبرو شده است.

اکنون با گذشت بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و برملا شدن چهره خبیث آمریکا و دشمنی‌های مکررشیطان پلید و رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی ایران، راهبرد نظام اسلامی برای مقاومت در برابر استکبار و استعمار در سرتاسر عالم به پیروزی رسیده است و اکنون آثار افول قدرت شیطانی آمریکا به وضوح نمایان گشته است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های گذشته ضمن گرامیداشت این روز برزگ و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دانش آموز و روز استکبار ستیزی که در تقویم کشورمان به عنوان یوم الله نامگذاری شده است اعلام می‌دارد که در مقابل هرگونه تهدید و زورگویی بر علیه ملت بزرگ ایران و نظام مقدس اسلامی تا سرحد نثار جان ایستادگی خواهد کرد و اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمن نخواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی لانه جاسوسی آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی لانه جاسوسی آمریکا ارتش جمهوری اسلامی ایران یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله موشکی به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را به عهده گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌ اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز یکشنبه توانستند شهرک «کریات شمونه» ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ اول خود اعلام کرد، که در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به جنایت هولناک رژیم اسرائیل در شهرک «میس الجبل» که منجر  به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان شد،  رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه شهرک کریات شمونه را با ده‌ها موشک کاتیوشا و فلق هدف قرار دادند.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله پیش‌تر تصریح کرده بود که به هر تجاوز رژیم اسرائیل قطعا پاسخ خواهند داد و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش‌بس بسته شود.

شیخ نعیم قاسم گفت که پشتیبانی از غزه، در حقیقت پشتیبانی از لبنان است، زیرا آنچه را در غزه جریان دارد، در برابر خود می‌بیند و اگر سکوت کند، قربانی بعدی خواهد بود.

اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کردعملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است