Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، جنبش مقاومت اسلامی حماس در سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور بیانیه‌ای را صادر کرد.

این جنبش در این بیانیه اعلام کرده است: در صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور شاهد آن هستیم که طرف‌های خارجی برای پیاده سازی معامله قرن تلاش می‌کنند.

در ادامه بیانیه این جنبش آمده است: این درحالی است که ما معتقدیم معامله قرن در حال حاضر به مراتب خطرناک‌تر از اعلامیه بالفور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش مقاومت اسلامی در بخش دیگری از بیانیه خود ضمن انتقاد شدید از عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها، گفته است: عادی سازی روابط با تل آویو خنجری از پشت به ملت فلسطین است.

حماس در این باره یادآور شده است: بدون شک کسانی که سوار قطار عادی سازی با رژیم صهیونیستی شدند، متحمل خسارت خواهند شد.

پیشتر هم جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور اعلام کرد: ما با گذشت ۱۰۳ سال از صدور این اعلامیه همچنان بر سرزمین خود پایبند هستیم. ملت فلسطین صاحب حق است و در سرزمین خود باقی می‌ماند.

این جنبش در بیانیه خود تأکید کرده بود: انگلیس باید به دلیل جنایت خود علیه فلسطین، از ملت فلسطین عذرخواهی کند. یکی از پیامدهای اعلامیه بالفور تجزیه جهان عرب و اسلام و هدف قرار دادن ملت‌های آنها است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حماس بالفور فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس

پس از چند روز تحصن و تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا که همچنان نیز ادامه دارد، این جنبش دانشجویی به فرانسه نیز راه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، دانشجویان معترض در فرانسه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها که تا کنون نزدیک به ۳۵ هزار شهید در غزه بر جای گذاشته است، خواستار پایان سرکوب صداهای حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه هستند.

دیگر خبرها

  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش