Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نخست لیگ برتر اهداف پروازی فردا آغاز می‌شود و تیم دریاچه ارومیه نماینده آذربایجان‌غربی به مصاف کرمان خواهدرفت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، حبیب‌الله قربانی رئیس هیات تیراندازی استان در خصوص برگزاری لیگ برتر اهداف پروازی گفت: این مسابقات بعد از ۸ سال وقفه برگزار خواهد شد و تیم «دریاچه ارومیه» به‌عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور خواهدداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در هفته نخست مسابقات که فردا به میزبانی میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهدشد، تیم دریاچه ارومیه با تیم هیات تیراندازی کرمان روبرو خواهدشد.

وی اضافه کرد: برای نماینده استان در این مسابقات، بابک یگانه، علیرضا عسگری، سعید صدری، محمد خواست خدایی و کامران افشاری در رشته تراپ مردان، امیرمحمد دادگر در رشته اسکیت مردان . شیوا فرح پور و پریسان منصوری در رشته تراپ زنان به مسابقات اعزام شده اند.

رئیس هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر تیم‌های دریاچه ارومیه و هیات تیراندازی کرمان، تیم‌های هوماک، صنایع بازیافت راتا شمال، دراک شیراز، بیمارستان نیکان و یبلان اردبیل نیز در رقابت ها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی اهداف پروازی تیراندازی اهداف پروازی آذربایجان غربی تیراندازی آذربایجان غربی لیگ برتر اهداف پروازی آذربایجان غربی هیات تیراندازی دریاچه ارومیه اهداف پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مراسم عزاداری خیابانی در سوگ امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم از صبح امروز در ارومیه برگزار شد.

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی عزاداری با چوب (شاخسی) نیز توسط هیئتی دیگر با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم