Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@20:07:15 GMT

مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۲۴۳۵

به گزارش تسنیم، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اعلام کرد: مـراسـم بـزرگـداشـت یوم الله 13 آبان در سـراسـر کشـور لغـو شد.

بر همین اساس، همان طور که قبلاً بارها به صورت شفاهی در جلسات متعدد برنامه ریزی و هماهنگی با حضور نمایندگان تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهاد های عضو مجمع نمایندگان شورا، ابلاغیۀ کتبی، نامه نگاری ها با وزارت کشور و در نشست خبری اعلام نموده ایم؛ ما و همۀ همکاران این شورا در سراسر کشور و تمامی دست اندرکاران امر برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی به عنوان سربازان صدیق ولی امر مسلمین ومقتدای عظیم عزیزتر از جانمان ؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی»، رعایت دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را وظیفه شرعی و قانونی خود دانسته و  امروز به رغم آمادگی کامل برای برگزاری مراسم ؛ با اعلام دیر هنگام ستاد ملی مقابله با کرونا و بنابر ضرورت های اعلامی و شرایط پیش آمده از موج شدید شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور ، لــغــو مراسم بزرگداشت یوم الله 13آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی » را در سـراسـر کشور و تـهـران  اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امّا این اقدام ضروری لغو مراسم برای حفظ سلامت عمومی مردم عزیز ، از روح  استکبارستیزی ملت  بزرگ ، ظلم ستیز و شجاع ایران اسلامی نسبت به «نظام سلطه و استکبارجهانی» نکاسته و همچنان خشم انقلابی ملت رشید ایران، نسبت به مستکبران عالم و نظام سلطۀ بین الملل زنده نگاه داشته و پاسخ به اهانت بی شرمانۀ رئیس جمهور فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اعظم « صلی الله علیه و آله و سلم »  را برای خود محفوظ می دارد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همگان را  به گوش فرا دادن به سخنان گهربار و فرمایشات راهبردی و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » به عنوان راهبرد ملی و فصل الخطاب که رأس ساعت 10:30 صبح فردا (سه شنبه 13 آبان) به صورت زنده و مستقیم از طریق رسانۀ ملی پخش خواهد شد، دعوت کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس