Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر نیرو با بیان اینکه "تا پایان سال ۹۹ در استان سمنان ۸ طرح مربوط به بخش انرژی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد" گفت: تأمین آب مناطق روستایی از اولویت‌های مهم وزارت نیرو است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، رضا اردکانیان عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی به شهرستان سرخه اظهار داشت: در قالب پویش "هر هفته الف- ب- ایران" 125 طرح تا پایان امسال در سراسر کشور افتتاح می‌شود که سهم استان سمنان از این تعداد 8 طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تأمین آب در مناطق روستایی را از اولویت‌های مهم و اصلی رهبر معظم انقلاب و وزارت نیرو عنوان کرد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه منابع مالی اجرای طرح تأمین آب در مناطق روستایی از محل صندوق توسعه ملی انجام می‌شود گفت: طرح آبرسانی به روستاها با جدیت دنبال می‌شود.

اردکانیان از تدوین برنامه‌های متعدد برای تسریع در امر آب پایدار در مناطق روستایی کشور خبر داد و اظهار داشت: یکپارچه‌سازی شبکه آب و فاضلاب روستایی و شهری موجب تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها می‌شود.

وی اظهار داشت: وجود تصفیه‌خانه فاضلاب  و بهره‌مندی از پساب تصفیه‌شده بار مصرف منابع آب شیرین را کاهش می‌دهد؛ برآورد ما این است که در مرحله اول طرح شهرستان سرخه 2هزار مترمکعب پساب تصفیه‌شده به بخش صنعت تخصیص یابد.

"اَبَر پروژه" انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان، 15 آبان افتتاح می شودپیام روحانی به مناسبت افتتاح پروژه آبرسانی به شهرستان سرخه

وزیر نیرو گفت: با اجرای طرح یکپارچه‌سازی شبکه آب و فاضلاب روستایی و شهری در بهره‌مندی یک هزار و 700 نفر از روستاییان از آب شرب سالم اثرگذار است.

اردکانیان در مورد افتتاح طرح آبرسانی در سرخه گفت: بهره‌برداری از این طرح موجب تأمین آب پایدار و با کیفیت برای مردم این شهرستان شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برخورداری 15 روستای در مسیر انتقال آب به سرخه، در فیروزکوه انجام شده است.

وزیر نیرو بیان کرد: به تمام کارگرانی که در استان تهران و سمنان در زمینه آبرسانی به سرخه فعالیت داشتند؛ عیدی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق روستایی تأمین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر