Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومیمدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مسلمانان اهل سنت استان دوشادوش سایر مردم در دوران دفاع مقدس حضور باشکوه داشتند و ۲۱۴ شهید، ۲۳۰ جانباز و ۴۵ آزاده به نظام و میهن اسلامی تقدیم کرده‌اند.

او افزود: جامعه اسلامی، جامعه‌ای است که دوستی، محبت، عدالت، انصاف، برادری و همدلی در آن موج بزند و همه افراد آن جامعه در برابر دشمنان متحد و یک صدا باشند این گونه جوامع همیشه از رحمت الهی بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید امامان جمعه اهل سنت خراسان اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کردند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: بسیاری از مسلمانان اهل سنت ایران در مقابله با دشمنان، منافقان و تکفیری‌ها به شهادت رسیدند و علمای اهل سنت با مدد جستن از آیات قرآن چهره واقعی دشمنان را آشکار کرده‌اند.

حجت الاسلام معصومی بیان کرد: هفته وحدت فرصت مغتنمی است که آحاد مردم در برابر خدای یگانه، برادری و اتحاد خود را تقویت کنند، زیرا بیشترین تلاش دشمن، ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است.

ایران اسلامی دارای ۱۱ هزار شهید اهل سنت  است که از این تعداد ۲۱۴ شهید متعلق به خراسان رضوی است.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهل سنت هفته وحدت دفاع مقدس بنیاد شهید تفرقه افکنی خراسان رضوی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد