Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:51:16 GMT

دیدار نارنجی پوشان با مدیرعامل جدید

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۲۶۶۱

دیدار نارنجی پوشان با مدیرعامل جدید

مدیرعامل باشگاه سایپا در اردوی شاگردان ابراهیم صادقی حضور یافت و با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا با صلاحدید ابراهیم صادقی اردوی یک روزه‌ای در تهران برگزار کرد که در این اردوی ۲۴ ساعته، دو جلسه تمرینی پُرفشار پیش از نخستین مسابقه هفته اول برابر پرسپولیس در دستور کار نارنجی پوشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهرداد سراجی که اخیرا به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا انتخاب شده با حضور در اردوی این تیم، دیدار و گفت‌وگویی با اعضای کادر فنی و بازیکنان داشت و به آنها روحیه داد.

 

او در این دیدار صمیمانه، ضمن تمجید از تلاش و برنامه‌های صادقی و کادر فنی سایپا، از همدلی و تلاش بازیکنان این تیم برای موفقیت در فصل جدید لیگ برتر تقدیر کرد.

 

سراجی مباحثی در خصوص چشم‌انداز، ماموریت‌ها، استراتژی و اهداف باشگاه سایپا مطرح و مهارت‌های لازم و روش‌های مناسب برای دستیابی به موفیقت‌های فردی، تیمی و سازمانی را تشریح کرد.

 

در این جلسه با نظر سرمربی، حسین ماهینی به نمایندگی از جمع بازیکنان در این دیدار، نکاتی را مطرح کرد.

 

 گفتنی است، محمد رحیمی معاون ورزش و عضو هیأت مدیره باشگاه، ابراهیم صادقی سرمربی و حسین ماهینی در این نشست در خصوص فشار تمرینات در دوران آماده‌سازی بازیکنان و ایجاد شرایط مناسب برای تمرینات، به صحبت پرداختند.

سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

طرفداری | دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل