Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@07:05:51 GMT

محدودیت تردد در محور آستارا- اردبیل اعمال می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۲۷۲۳

محدودیت تردد در محور آستارا- اردبیل اعمال می شود

لقمانی مقدم گفت: با هدف مقابله با شیوع کرونا ویروس محدودیت تردد در محور آستارا- اردبیل و بالعکس اعمال می شود.

«کامبیز لقمانی مقدم» امروز(دوشنبه، ۱۲ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: به منظور مقابله با شیوع کرونا ویروس در محور آستارا- اردبیل و بالعکس محدودیت اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه بر اساس این محدودیت خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرستان نمی توانند به طرف استان اردبیل خروج کنند، افزود: همچنین با اعمال این محدودیت خودروهای شخصی با پلاک غیربومی اردبیل نیز نمی توانند به شهرستان آستارا ورود کنند.

 

وی تصریح  کرد: این محدودیت از امروز تا ساعت ۲۴ روز(جمعه، ۱۶ آبان) اعمال می شود.

 

لقمانی مقدم گفت: از مردم انتظار این است با عوامل انتظامی در اعمال محدویت همکاری لازم را داشته باشند.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بندر آستارا اظهارکرد: رانندگانی که به اخطار پلیس و محدودیت ها تردد توجه نکنند پنج میلیون ریال جریمه شده و به مبدا بازگشت داده می شوند.

 

لقمانی مقدم خاطرنشان کرد: این محدودیت ها خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی را شامل نمی شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا ویروس محدودیت ترافیکی بندر آستارا پلیس اعمال می شود لقمانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 6098810

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد