Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عرصه درمان مخصوص پزشکان است از مخالفت اعضای کمیسیون با واگذاری داروهای درمان اعتیاد به داروخانه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، زهرا شیخی در تشریح نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در روز ( دوشنبه   12آبان ماه‌) گفت: جلسه امروز کمیسیون بهداشت درمان با دستور کار بررسی مشکلات فعالان بخش MMT و بررسی بخشنامه‌ی سازمان غذا و دارو در خصوص اختصاص داروهای درمان اعتیاد به داروخانه‌ها و با حضور رئیس سازمان بهزیستی، انجمن‌های صنفی درمانگران اعتیاد، نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر ، معاون درمان وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، نماینده سازمان نظام پزشکی و نمایندگان سایر کمیسیون‌های مجلس و جمعی دیگر از کارشناسان و اساتید دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: اکثر اعضای حاضر در این جلسه با واگذاری داروهای درمان اعتیاد به داروخانه‌ها مخالف بوده  و عرصه درمان را مخصوص پزشکان می‌دانستند و از این رو مقرر شد برای رفع ایرادات سیستم موجودِ درمان بیماران مبتلا به اعتیاد اقدام عاجل صورت پذیرد. داشتن درمانگاه، ساختن ساختاری برای درمان معتادان بوده و باید ایرادات آن را پس از 20 سال فعالیت، احصاء کرده و باعث ارتقا آن شویم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس کمیسیون بهداشت داروهای درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف زدن درباره کمبود دارو مهم‌تر است یا پوشش کارکنان داروخانه؟/وقتی وزارت بهداشت به جای تامین دارو به چیزهای دیگری فکر می‌کند! (فیلم)

عصر ایران ــ چند وقتی است پوشش کارکنان داروخانه‌ها از تامین دارو مهمتر شده است. به تازگی اخباری منتشر شده که می‌گفت سهمیه داروی داروخانه‌ها بستگی به حجاب کارکنان آن دارد.

گزارش را این‌جا ببینید

وزارت بهداشت بعد از آن خبر را تکذیب کرد و روابط عمومی وزارتخانه گفت منظور از این دستورالعمل  تفکیک پرسنل و مسئول فنی بوده است. حدود یک سال پیش هم خبر اجبار پوشیدن مقنعه  برای کارکنان داروخانه‌ها منتشر شد. انتشار این اخبار در حالی است که بیماران در ایران با معضل جدی کمبود دارو مواجهند و وظیفه وزارت بهداشت تامین دارو برای بیماران است. این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت : چرا آمار مرگ و میر بیماران خاص را منتشر نمی‌کنید؟ هشدار وزارت بهداشت: سهمیه داروی داروخانه ها با توجه به وضع حجاب کارکنان تعیین می‌شود!

دیگر خبرها

  • حرف زدن درباره کمبود دارو مهم‌تر است یا پوشش کارکنان داروخانه؟/وقتی وزارت بهداشت به جای تامین دارو به چیزهای دیگری فکر می‌کند! (فیلم)
  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • روایت حسن روحانی از مخالفت امام خمینی با مرتبط کردن سازمان اطلاعاتی با رهبری و بیت ایشان
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش