Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی می‌بینم بین اعضای کادرفنی فرق گذاشته‌اند، نمی‌توانم این موضوع را بپذیرم.

خبرگزاری میزان - سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با «رادیو ایران» درباره دلایل جدایی‌اش از کادرفنی استقلال توضیحاتی ارائه کرد که در زیر بخش‌های مهمی از آن را می‌خوانید:

*اصلا بحث قرارداد زیاد مطرح نبود، این مسائل آنقدر برای من مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنقدر با بی‌پولی، نبود رختکن و ... بازی کردیم که مسائل مالی چندان مهم نبود.

*من مدیون هواداران استقلال هستم، ولی شأن و شخصیت ما حفظ نشد.‌ ای کاش شأن من حفظ می‌شد. من ۵ روز است به تمرین نمی‌روم.‌ ای کاش یک زنگ به من می‌زدند و می‌گفتند شما چرا ناراحت هستی؟

*نمی‌خواهم مسائل را زیاد باز کنم، ولی دوست دارم شأن ما پیشکسوتان استقلال حفظ شود. سیروس دین‌محمدی خیلی سال‌ها برای این باشگاه زحمت کشیده، ولی یک بخش از اتفاقات مسائل مالی بوده، اما همه چیز نبوده است.

*اگر به من می‌گفتند برای استقلال رایگان کار کن من این موضوع را قبول می‌کردم، ولی وقتی می‌بینم بین اعضای کادرفنی فرق گذاشته‌اند، نمی‌توانم این موضوع را بپذیرم.

*ای کاش قبل از رفتن به محل تمرین یک صحبتی با ما می‌کردند و می‌گفتند رقم ما این است. الان همه می‌گویند سیروس دین‌محمدی پولکی است. یادتان باشد دین‌محمدی در بی‌پولی این باشگاه بازی کرده و در حالی که تمام تیم‌های ایرانی او را می‌خواستند به خاطر هواداران از این تیم جدا نشد.

*همیشه ۳ فکر بهتر از ۴ فکر است. ما در نساجی هم با همین کادرفنی موفق شدیم. اگر باشگاه با ما تماس می‌گرفت و می‌گفت با همین دستمزد سال قبل کار کن من با کمال میل می‌پذیرفتم و حتی مانع هم در زمین چمن برای این تیم می‌چیدم.

*آرزوی من موفقیت استقلال است. من در فینال آسیا گل زدم و هر وقت تیم قهرمان نشده همه به ما انتقاد می‌کنند. خدا کند امسال استقلال قهرمان شود و مردم خوشحال شوند. با من یا بدون من فرقی ندارد.

بیشتر بخوانید: بازگشت مرفاوی به تمرینات استقلال در روز حضور نادری و دیاباته در تمرینات گروهی

انتهای پیام/

برچسب ها: سیروس دین محمدی استقلال محمود فکری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال سیروس دین محمدی استقلال محمود فکری سیروس دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند

دریافت 67 MB کد خبر 6096579

دیگر خبرها

  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها