Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:43:01 GMT

رفتار اخلاق مدارانه مالک باشگاه نساجی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۳۰۵۸

رفتار اخلاق مدارانه مالک باشگاه نساجی

با حضور رضا حدادیان در باشگاه نساجی این باشگاه شان و شخصیتی خوبی گرفته است و یکی از دلایل نتیجه گیری این تیم در فصل گذشته همین بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حسن های باشگاه نساجی این است به اندازه توان مالی با بازیکن قرارداد امضاء می کند و سعی می کند پرداختی ها را در همان موعدهای تعیین شده با بازیکنان پرداخت کند و این روند در فصل گذشته آنقدر خوب بود که علیرضا حقیقی در برنامه فوتبال برتر گفت بدون اینکه به باشگاه حرفی بزنیم دستمزد و پاداش به حساب ما واریز می شود و بارها و بارها شده که به یکباره متوجه شده ایم دستمزدها و پاداش ها به حساب ما واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه نساجی اما در فصل جاری قصد دارد به یک رفتار اخلاق مدارانه دست بزند؛ در شرایطی که قرارداد مجتبی ممشلی با نساجی به پایان رسیده این باشگاه قصد دارد قرارداد این بازیکن را تمدید کند. این بازیکن فصل گذشته و در بازی دور برگشت با سپاهان رباطش پاره شد و طبیعتا نیاز به زمان دارد تا دوباره آماده حضور در میادین شود. در حالی که تعهد باشگاه نساجی از نظر قانونی نسبت به این بازیکن به پایان رسیده باشگاه نساجی قصد دارد قرارداد این بازیکن را تمدید کند تا بدون دغدغه خاطر آماده بازگشت دوباره به ترکیب این تیم شود. البته باید به این نکته اشاره کرد مجتبی ممشلی در فصل های حضور در نساجی یکی از بهترین و بی حاشیه ترین بازیکنان این تیم بود.

 

رضا حدادیان – مالک باشگاه نساجی امروز در تمرین نساجی جویای احوال مجتبی ممشلی شد و به این بازیکن یادآور شد که قراردادش به طور حتم از سوی باشگاه تمدید خواهد شد. این یک رفتار اخلاق مدارانه است. به خصوص در فوتبال ایران که باشگاه ها به بازیکن مصدوم اصلا توجهی نمی کنند.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران باشگاه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند. اما با این وجود ناراحت نیستم چون آدم کینه‌ای نیستم.

دریافت 45 MB

       

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند