Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:56:24 GMT

تشییع پیکر ۹۶ شهید تفحص شده کاشانی در سال ۱۳۷۳

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۳۱۸۶

تشییع پیکر ۹۶ شهید تفحص شده کاشانی در سال ۱۳۷۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 54 MB

به گزارش خبرنگار مهر رزمندگان و دلاورمردان کاشانی در هشت سال دفاع مقدس به معنای تمام سنگ تمام گذاشتند.

تقدیم بیش از یک هزار و ۷۰۰ شهید به انقلاب اسلامی و پشتیبانی گسترده و ماندگار مردم دیار مؤمنان کاشان از جبهه‌های حق علیه باطل از کاشان شهری شهدایی ساخته است، شهری که مردم آن حتی بعد از جنگ نیز در صحنه‌های مختلف انقلاب خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشییع حماسی پیکر مطهر ۹۶ شهید گرانقدر کاشانی که در عملیات‌های مختلف در مناطقی مثل فکه، شلمچه، طلاییه و جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت رسیده بودند در روز ۱۲ آبانماه سال ۱۳۷۳، این روز تا ابد برای تاریخ مردم این سرزمین با نام «روز ایثار و شهادت» ماندگار شد.

این فیلم تصاویری از اعزام رزمندگان کاشانی به جبهه‌های حق علیه باطل در سال ۶۵ و تشییع پیکر مطهر ۹۶ شهید تفحص شده را در روز ۱۲ آبان سال ۱۳۷۳ به همراه سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کاشان مرحوم حضرت آیت الله مهدوی یثربی نشان می‌دهد.

کد خبر 5062263

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت ایثار و شهادت شهید تفحص شهدا پنجره مهر ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر یوم الله 13 آبان هفته وحدت کرمانشاه گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده

پیکر مطهر سرباز شهید حجت کاروان واجاری به تازگی تفحص و با آزمایش DNA شناسایی شد.

این شهید گیلانی دوران دفاع مقدس ٢٩ آذر ۱۳۶۶ در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر مطهرش به تازگی تفحص و پس از گذشت ٣۷ سالبه میهن اسلامی بازگردانده و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

به گفته محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد. 

سرهنگ محمد یعقوبی، رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده این شهید والامقام در روستای سیاهکش بخش چابکسر این شهرستان خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان