Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینفرد شفر در خصوص اینکه مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند وی باید تا پایان ساعات اداری امروز نامه دریافت طلب خود را به فیفا ارسال کند، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی ها اصرار به گفتن حرفهای نادرست دارند. من چند روز قبل با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و از او خواستم اجازه ندهد برخی‌ها فضا را مه آلود کنند و به سمت نادرستی پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، شفر افزود: برخلاف میل باطنی و پس از مصاحبه امروز آقای خلیل زاده در تلویزیون ایران، ناچارم این را بگویم که او چند هفته قبل قسم خورد در ۲ روز مطالبات من پرداخت می‌شود اما ۲ روز، نزدیک ۲ هفته طول کشید و من هیچ اعتراضی نداشتم و صحبتی نکردم زیرا به حرفهای رد و بدل شده احترام گذاشتم و استقلال را دوست دارم، هرچند این مساله هنوز هم به طور کامل برطرف نشده است.

سرمربی اسبق استقلال یادآور شد: ایشان امروز در تلویزیون گفته برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، من گفته ام باید پول پسرم پرداخت شود. این حرف بسیار مرا شوکه کرد و‌ فکر می کنم باید برای این ادعای نادرست، سند و مدرک ارائه کند زیرا هرگز چنین حرفی نزدم.من از وزیر ورزش، آقای سلطانی فر می خواهم این مسایل را پیگیری کند زیرا چنین اظهارات غیر واقعی به اعتبار فوتبال ایران لطمه وارد می کند.

شفر با تاکید بر اینکه دیدگاهش به استقلال بر مبنای احترام بوده است به فارس گفت:در باشگاه استقلال بیش از یک سال به من دروغ گفتند اما من دوباره نهایت همکاری را با آنها داشتم زیرا اهل احترام و همکاری هستم و این کار را به خاطر استقلال، دوستانم، هواداران و خاطرات خوبی که از حضور در ایران دارم، انجام دادم. من به طور مستقیم به مدیرعامل باشگاه گفتم پول قرارداد پسر من را ۶ ماه دیگر پرداخت کنید و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: واقعا درک نمی‌کنم فایده این اظهارات نادرست چیست و چه لزومی برای آنها وجود دارد، زمانی که همه چیز به خوبی پیش می رود و نزدیک به پایان است و با مدیرعامل هم صحبت های خوبی داشتم. شاید می‌خواهند تقصیرها را گردن افراد دیگری بیندازند.

سرمربی اسبق استقلال تصریح کرد: من می‌دانم زمان برای استقلال اندک است اما بیش از یک سال است که من همیشه در دسترس باشگاه بوده ام و‌ با ۳ مدیرعامل هم ارتباط داشته ام و همیشه برای همکاری مناسب اعلام آمادگی کرده ام اما از سوی طرف مقابل پاسخی نگرفتم. هواداران استقلال لیاقت بهترین ها را دارند امیدوارم بهترینها برای این باشگاه و هوادارانش اتفاق بیفتد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن استقلال وینفرد شفر اسماعیل خلیل زاده بدهی استقلال فیفا تابناک ورزشی علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهمترین بحث درخصوص این روز‌های باشگاه استقلال به انتخاب جانشین علی خطیر بازمی‌گردد. پس از برکناری شبانه مدیرعامل آبی‌ها که با امضای سه عضو هیئت مدیره این باشگاه صورت گرفت، همه در انتظار تصمیم نهایی پتروشیمی خلیج فارس هستند تا به عنوان مالک باشگاه، مدیر جدید استقلال را انتخاب کند.

در مقطع فعلی، زمام امور در باشگاه استقلال به دست فرشید سمیعی سپرده شده است. عضو هیئت مدیره آبی‌ها که در مقام سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها بر کار‌های مدیریتی نظارت دارد و حتی خود او نیز شانس این را دارد که در قامت مدیرعامل جدید استقلال، جانشین خطیر شود.

با این وجود و پس از برکناری خطیر، بحث و گمانه‌زنی درباره انتخاب جانشین وی نیز افزایش یافت و نام‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. نام تعدادی از مدیران مختلف که پیش از این نیز تجربه نشستن روی صندلی ریاست باشگاه استقلال را در کارنامه دارند به همراه نفرات دیگری که در سال‌های اخیر همواره یکی از گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی برای نشستن روی صندلی ریاست باشگاه بوده‌اند، در میان کاندیدا‌ها دیده می‌شود.

یکی از این اسامی مصطفی آجورلو است. فردی که در دوره مدیریتی او استقلال توانست به قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر دست یابد و به یکباره در میانه‌های نیم فصل نخست لیگ قبل، از کار برکنار شد و جای خود را به علی فتح‌الله‌زاده داد. برکناری پرحاشیه آجورلو با واکنش‌های زیادی همراه شد و از آنجایی که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو همواره در دوره مدیریتی آجورلو از وی تعریف و تمجید کرده‌اند، سبب شده نام او به عنوان یکی از کاندیدا‌ها مطرح شود، به‌خصوص اینکه او رابطه بسیار خوبی نیز با جواد نکونام دارد.

نام دیگری که همواره در این سال‌ها به عنوان گزینه مدیریت استقلال مطرح شده، سعید آذری است. مدیر سابق ذوب آهن و فولاد که دست بر قضا از مقبولیت خاصی نیز میان هواداران استقلال برخوردار است. حتی پیش از نشستن علی خطیر روی صندلی ریاست، او یکی از جدی‌ترین گزینه‌های مدیریت باشگاه بود، ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

اما آنگونه که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، شهریاری که به عنوان نماینده تام الاختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال مشغول به کار شده، از طرف مالک جدید آبی‌ها این قدرت را دارد تا در خصوص مسائل مدیریت و اثرگذار باشگاه استقلال تصمیم‌گیری کند. فردی که پیش از این و در سال‌های گذشته علاوه بر سابقه مدیرعاملی باشگاه صبا باتری، حضور در هیئت مدیره استقلال را نیز در کارنامه دارد. ممکن است حتی خود شهریاری به عنوان رئیس هیئت مدیره در این باشگاه مشغول فعالیت شود و شخص دیگری در سمت مدیرعاملی منصوب شود و عملاً امور مدیریتی باشگاه استقلال از فیلتر شهریاری و هلدینگ خلیج فارس رد شود.

به هر شکل تا زمان قطعی شدن انتخاب مالک باشگاه استقلال و هیئت مدیره آبی‌ها باید منتظر ماند. در حال حاضر فرشید سمیعی که پیش از این نیز یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه بود، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال وظیفه دارد تا مسائل جاری باشگاه را با هماهنگی با مالک آبی‌ها پیش ببرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد