Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد از اجرای طرح جهادی سربازان ولایت در خرم آباد خبر داد و گفت: ۲۳۸ پایگاه مقاومت سلامت در سطح محلات ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ماشاءالله بازگیر در گفت و گو با خبرافلاک اظهار داشت: در ادامه سلسله کمک های مومنانه بسیج ۸۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در خرم آباد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس شناسایی های انجام شده توسط مدیران مدارس و تهیه بانک اطلاعاتی نواحی بسیج دانش آموزی خواهر و برادر کیف های لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به بیانات اخیر رهبری پیرامون حضور مجدد جوانان مومن انقلابی در عرصه مقابله با کرونا عنوان کرد: با اعلام آمادگی جوانان بسیجی و گروه های جهادی در لبیک به فرامین رهبری طرح جهادی سربازان ولایت در راستای مقابله با بیماری کرونا و کاهش خسارات ناشی از این ویروس منحوس در خرم آباد اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۳۸ پایگاه مقاومت بسیج با برنامه های ضدعفونی محلات، معابر، توزیع ماسک رایگان و از همه مهم تر غربالگری و شناسایی هرچه سریعتر بیماران مبتلا به کرونا و کمک به کادر درمان، بیماران و خانواده های آن ها با عنوان پایگاه های سلامت در نقاط مختلف سطح شهر فعالیت خود را آغاز می کنند.

سرهنگ بازگیر بیان کرد: رزمایش مواسات و همدلی، در قالب تهیه بسته های معیشتی و کمک های مومنانه، احداث و بازسازی مسکن برای مردم مناطق محروم، آزادی زندانیان، شناسایی و کمک به اصناف، کارگران و کسبه متضرر از بیماری کرونا با برنامه ریزی و منسجم تر از قبل ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد