Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در ارتباط زنده با مراسم اختتامیه سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن تبریک ایام هفته وحدت به آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دیگر حضار به ارائه مطالبی پیرامون نبرد همیشگی حق و باطل  پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: حق و باطل همیشه در پیکار بوده اند و هنوز هم هستند و خواهند بود؛  اما پیروزی همواره با حق و بر علیه باطل بوده است؛ معرکه آدم و شیطان، ابراهیم و نمرود،فرعون و موسی و ...همه مرز حق و باطل بوده اند.

مولوی سلامی ادامه داد: در دوران رسول اکرم (ص) این نبرد حق و باطل به صورت نبرد تن به تن شروع شد و در مدت ده سال این جنگها ادامه پیدا کرد و سرانجام حق علیه باطل پیروز شد؛ نکته قابل توجه در این جنگهای تن به تن که به نام غزوه و سریه می شناسیم این بود که در طول ده سال مجموع کشته شدگان طرفین از 1500 تجاوز نکرد چرا که اسلام با عطوفت و مهربانی با دشمنانش می جنگند.

نماینده مجلس خبرگان افزود: حق در این معرکه پیروز شد و تقریبا در نیمه قرن دوم و آغاز قرن سوم زمانی که جناح علمی و فرهنگی اسلام محقق شد، تفاسیر نوشته شد و احادیث جمع اوری شد هم با ترفند دیگری برای شکست حق وارد میدان شدند و فلسفه یونان را وارد علوم اسلامی کردند و می خواستند به وسیله آن مبادی اسلام را متزلزل کنند،  اما علمای آن زمان فلسفه  یونان را ترجمه کردند، نقاط ضعف آن را استخراج کردند و نگذاشتند این معرکه علمی موجب شود که غنای فرنگی و علمی اسلام شکست بخورد؛ این سلسه ادامه پیدا کرد تا اینکه جنگهای صلیبی پیش آمد و در این جنگها نیز حق علیه باطل پیروز شد.

وی خاطر نشان کرد:این سلسه اقدامات همچنان ادامه داشت تا اینکه استکبار سعی کرد به روشهای دیگر مبادی اسلام را متزلزل و افکار مسلمانان را منحرف کند؛ یکی از دانشمندان غربی نوشته بود که ما در صدد به دست اوردن جسم شرقی و روح  غربی هستیم یعنی می خواستند مسامانان را شست و شوی مغزی دهند و تفکر و اذهان آنها را به سمت غرب ببرند و منحرف کنند  که در این معرکه هم حق علیه باطل پیروز شد  و دشمن به اهداف خود نرسید.

مولوی سلامی گفت: وقتی استکبار جهانی اذعان کرد که ما در عرصه علمی و نظامی نمی توانیم  مقاومت را شکست دهیم در پی ایده های دیگری رفتند و استشراق و خاورشناسان را به وجود آوردند که در این جبهه هم دانشمندان اسلامی سخت ترین مقابله را با افکار الحادی انجام دادند و مقاومت در اینجا هم به  پیروزی رسید، اما روشهای آنها برای شکست مسلمانان و اسلام با تدابیر دیگر همچنان ادامه دارد که از جمله آن ایجاد فاصله در میان مسلمانان و میان قرآن و مبادی اسلام و پیامبر اسلام(ص) است.


انتهای پیام/


 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: علیه باطل حق و باطل پیروز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان