Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از المسیره، «عبدالخالق العجری» گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیات هفته گذشته در منطقه «القرشیه» استان بیضاء، ۹ تن از عناصر گروه تروریستی القاعده و ۶۳ نفر از نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی را دستگیر کردند.

وی افزود: نیروهای یمنی همچنین موفق شدند ۳۲ بسته انفجاری را که عناصر القاعده و داعش در منطقه «القرشیه» کار گذشته بودند، کشف و خنثی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز وزارت خارجه یمن با ارسال دو نامه جداگانه به شورای امنیت و سازمان ملل متحد، اسناد ارتباط القاعده و داعش با ائتلاف سعودی را اطلاع رسانی کرده بود.

وزارت کشور یمن نیز اعلام کرده بود که نیروهای «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن در استان‌های أبین و بیضاء از عناصر القاعده کمک گرفتند.

این نخستین باری نیست که نیروهای منصور هادی برای انجام عملیات در مناطق جنوبی یمن که محل حضور عناصر داعش و القاعده است به آن ها متوسل می‌شوند.

براساس گزارش رسانه‌های یمنی، نیروهای وابسته به عربستان سعودی بهمن ماه گذشته حدود ۱۵۰ نفر از نیروهای سازمان تروریستی القاعده را از استان‌های «ابین، حضرموت و بیضا» به شهر «مأرب» یمن اعزام کرده بودند.

نیروهای متجاوز عربستان در حملات خود علیه مردم یمن از گروه‌های مختلف تکفیری استفاده می‌کنند و گزارش‌های رسانه‌ای، حضور نیروهای تکفیری و مزدوران آنها را در نبرد علیه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تأیید کرده است.

برچسب‌ها بیضا القاعده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیضا القاعده بیضا القاعده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری