Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد ملکی, رئیس اداره نهضت سواد آموزی صحنه از مشارکت 710 نفر از سواد آموزان این شهرستان در طرح ها و مسابقات مختلف طی امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد ملکی در گفتگو با خبرنگار  امروله  اظهار داشت: برنامه های مکمل فعالیت های سوادآموزی شامل طرح های خواندن با خانواده، حلقه های کتاب و کتابخوانی، کلید بهشت ( آموزش عملی نماز ) و مسابقات ( پرسش مهر ریاست جمهوری و کتابخوانی ویژه سوادآموزان دوره انتقال  ) در سال جاری طبق روال معمول خود و بصورت نیمه حضوری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این برنامه ها مانند سنوات گذشته قابل اجرا بوده و آنچه مهم است دقت در تعداد سوادآموزان حاضر در جلسات  ضمن رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی است.

ملکی گفت: در سال جاری  دراجرای طرح ها و مسابقات در مجموع 710 نفر از سوادآموزان  مشارکت خواهندکرد.

رئیس اداره نهضت سواد آموزی شهرستان صحنه گفت: بیشترین حجم ابلاغی ، مربوط به طرح کلید بهشت با مشارکت 310نفر از سوادآموزان و کمترین حجم ابلاغی، مربوط به طرح حلقه های کتاب و کتابخوانی بامشارکت 50نفر از سوادآموزان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد