Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:38:32 GMT

کاشت ۵۰۰ نخل اهدایی در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۳۶۷۹

کاشت ۵۰۰ نخل اهدایی در خرمشهر

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر الصادق (ع) شامگاه دوشنبه آئینی برای کاشت ۵۰۰ نخل ثمر دهنده در پارک مالیات خرمشهر برگزار شد.

امام جمعه خرمشهر در این مراسم گفت: این حرکت بسیار پسندیده است و امید می‌رود که اجرای این‌گونه برنامه‌ها در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور بر لزوم مشارکت خیران در امور مختلف این شهرستان تأکید کرد و افزود: با وجود اینکه انجام برخی کارها شرح وظایف ادارات است اما این به معنی بی‌تفاوتی مردم و خیران نیست چرا که آنها می‌توانند در همه حوزه‌های خدماتی از جمله فضای سبز ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به تحریم‌های شدید، هر فرد خیر در هر زمان و در هر زمینه‌ای که احساس نیاز کند، می‌تواند حضوری مؤثری را داشته باشد؛ زیرا نمی‌توان منتظر اقدامات دولت بود.

امام جمعه خرمشهر با تأیید انتخاب درخت نخل مثمر برای اهدایی این خیر، خواستار کاشت درختان مثمر بیشتر در این شهرستان شد و گفت: در بیشتر فضاهای سبز خرمشهر درختان غیر مثمر کاشته شده است اما با توجه با تأکیدهای رهبری می‌توان در محل‌هایی که امکان کاشت درختان مثمر وجود دارد، این کار را انجام داد.

عادل پور در پایان بر لزوم تخصص و آگاهی برای کاشت درخت نخل و همچنین بر کاشت و داشت درختان نخل کاشته شده تأکید کرد.

منصور علوانی، سرپرست شهرداری خرمشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: کاشت درختان مثمر از جمله برنامه‌های شهرداری است که تنها در ماه گذشته ۵۰۰ درخت مثمر در مناطق مختلف کاشته شد که با این تعداد نخل، شمار درختان مثمر کاشته شده در یک ماه گذشته به یک هزار اصله درخت رسیده است.

عبدالامیر غریبی، خیر خرمشهری نیز در این مراسم هدف از اهدای این نخل‌ها را عمل به وظیفه اجتماعی دانست و بیان کرد: همه متعلق به این خاک و نسبت به شهر خودمان مسئول هستیم.

وی ادامه داد: همه ما باید در بحث نظارت شهری مشارکت داشته باشیم و خود را در بحث نظافت و آراستگی محیطی سهیم بدانیم.

کد خبر 5062713

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر نخل شهرداری خرمشهر ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر یوم الله 13 آبان هفته وحدت کرمانشاه گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل درختان مثمر کاشت درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تهدید درخت‌های قدیمی پارک لاله؟

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات مرد سیل‌زده که ۵ روز بالای درخت بود
  • (تصاویر) تهدید درخت‌های قدیمی پارک لاله؟
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد