Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس سروری, رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط گسترش ویروس کرونا و محدودیت برگزاری مراسم راهپیمایی از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت روز استکبارستیزی استفاده می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس سروری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: هر ساله یوم الله ۱۳ آبان به دلیل سه واقعه بزرگی که در آن رخ داده به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: با توجه به شرایط گسترش ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی برای برگزاری مراسم راهپیمایی و تجمع به وجود آمده با این حال از طریق رسانه‌ها، سایت های فضای مجازی و میزگردهای سیاسی که در صدا و سیما و خبرگزاری ها برای آگاه سازی جوانان که با چهره بزک کرده آمریکا آشنا نیستند برگزار خواهد شد تا بدانند آمریکا در طول تاریخ به هر کشوری وارد شده برای غارت منافع، منابع و ذخایر آن کشور بوده است.

سروری گفت: امروزه حضور منحوس آمریکایی ها در سوریه با این شرایط بحرانی چه معنایی دارد جز اینکه دنبال منافع خود هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آمریکا دلسوز هیچ کشوری نیست و حقوق بشر از نظر آنها  معنایی ندارد حتی رئیس جمهور آمریکا نسبت به مردم خود اقدامات خصمانه ای انجام می دهد و یک خیمه شب بازی به راه انداخته که مردم را فریب دهد که در انتخابات رای آورد.

سروری با بیان اینکه بود و نبود ترامپ و دیگر سیاستمداران آمریکایی برای مردم ایران یکی است، تصریح کرد: مردم ایران همواره فریاد پر شور مرگ بر آمریکا را سر می دهند هرچند در حال حاضر ویروس کرونا شایع است اما پس از کرونا فریاد خشم مردم به دنبال این محدودیت های اقتصادی و محرومیت ها به ویژه در بحث دارویی برای مردم ایجاد شده سر داده خواهد شد.

وی عنوان کرد: مردم ایران می فهمند سردمداران آمریکایی این شرایط را برای مردم ایجاد کرده اند بنابراین مردم یکپارچه و با تمام اقتدار در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی می ایستند و وعده امام راحل و رهبر انقلاب نیز محقق خواهد شد و سربلند از این میدان مقاومت بیرون خواهیم آمد.

سروری گفت: تمام نقشه های آمریکا و صهیونیست و ایادی آنها در منطقه نقش بر آب می شود، پیروزی نهایی از آن مردم ایران است و آنها هرقدر بخواهند محدودیت و تحریم ایجاد کنند مردم مقاوم تر می شوند، روی پای خود می ایستند، وحدتشان بیشتر خواهد شد و پیروزی اسلام که وعده الهی، پیامبر(ص ) و قرآن است محقق می شود و شاهد سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم ایران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!