Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@22:59:33 GMT

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۳۷۴۲

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا قدمی با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص)و حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۲ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، افزود: به همین منظور تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۶ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت انتقال این بیماری در استان مازندران به هموطنان توصیه کرد: از سفر به این استان جدا خودداری کنند .

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت های ترافیکی محدودیت های تردد جاده ای ساعت ۶ صبح روز آبان ماه تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین