Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  محسن مسلمان هافبک سابق پرسپولیس در فصلی که موفق شد عنوان برترین پاسور لیگ را به دست بیاورد، به دلیل اختلاف نظر با برانکو ایوانکوویچ مجبور به جدایی از این تیم شد.

محسن مسلمان که به شکلی عجیب و با درخواست مستقیم مدیرعامل وقت (علی اکبر طاهری) قراردادش را برخلاف نظر برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس به امضا رسانده بود، در ادامه توانست شرایط مناسبی در ترکیب سرخ‌ها از آن خود کند و عنوان مهندس را از با توجه به طراحی حملات و پاس‌گل‌هایش از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در ادامه، اما در پایان فصل هفدهم و در فصلی که سرخ‌ها برای سومین بار به قهرمانی دست یافته بودند، لایو او در مراسم قهرمانی جنجالی شد و صحبتی که اصغر نیک سیرت مترجم برانکو داشت، باعث پایان همکاری‌اش با این تیم و شماره ۷۷ محبوبش شد.بیشتر بخوانید: آخرین خبر درباره بازگشت مسلمان و رفیعی به پرسپولیسمحسن مسلمان بعد از دو فصل حضور در سپاهان، در نهایت به کار خود در این فصل با طلایی‌پوشان هم پایان داد و اکنون، به سکوت خود در قبال اتفاقات پیش آمده پایان داده است. از اتهام مربوط به اعتیاد تا قرارداد با استقلال و البته ماجرا‌هایی که در رختکن تیم باعث شد تا برانکو به او بگوید: اخم کردی و تا پایان فصل تاوان آن را خواهی داد! مسلمان که در دو مقطع در پرسپولیس حضور یافته بود، بار اول در دوران علی دایی بود که حضوری کوتاه مدت برای وی به همراه داشت و ناچار به بازگشت به ذوب آهن شده بود. جایی که در این گفتگو مدعی شده سعید آذری مدیرعامل وقت این باشگاه اعلام کرده رضایتنامه اش برای استقلال به صورت رایگان صادر خواهد شد، اما برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس باید مبلغی سنگین بابت رضایتنامه پرداخت کند. اتفاقی که باعث حضورش در باشگاه استقلال و مذاکره با افشارزاده مدیرعامل وقت آبی‌ها نیز شد، ولی علیرغم انتشار عکس‌های مربوط به امضای قراردادش در نهایت این انتقال به سرانجام نرسید و او بار دیگر شانس حضور در پرسپولیس را به دست آورد.

زندگی فوتبالی مسلمان طی این سال‌ها با اتفاقاتی عجیب همراه بوده است. توافق پنج دقیقه‌ای برای امضای قرارداد با پرسپولیس و البته نیمکت نشینی طولانی و ناراحتی برانکو از این قرارداد که البته خیلی زود او توانست بر مشکلات چیره شود و با نمایشی درخشان به محبوبیتی بزرگ بین هواداران دست یافت.

زوج او و مهدی طارمی، اما در تمام دوران حضورش در پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود. تمام تنش‌ها در این مدت همواره به اسم این دو نوشته می‌شد، اما مسلمان مدعی است که هم او و هم طارمی در این دوران بهترین نمایش را برای پرسپولیس در زمین به جا گذاشته‌اند.

شماره ۷۷ سابق پرسپولیس که ادعا دارد با توجه به طلسم شماره ۷ توسط پروین این شماره را انتخاب کرده بوده، در ادامه بهترین پاسور فصل هم شد، اما در انتخابی عجیب از سوی سازمان لیگ برتر این سرور جپاروف بود که بهترین هافبک فصل شد تا با واکنشی جالب در این گفتگو از سوی او در این باره بهمراه داشته باشد.

دوران خوب مسلمان در پرسپولیس در جریان بازی این تیم مقابل الاهلی عربستان با یک اتفاق و شاید سوتفاهم همراه شد تا جدایی او را در پی داشته باشد. جایی که برانکو بعد از اخراج کمال کامیابی‌نیا در این بازی حساس، در بین دو نیمه نیز مسلمان را از زمین بیرون کشید و بعد از پیروزی بزرگ تیمش بابت اینکه چرا تعویض به مذاق هافبکش خوش نیامده با او دیالوگی تند برقرار کرد.

در نهایت نیمکت نشینی‌های مداوم او با سکوتی سنگین از سوی مسلمان همراه شد تا شاید این رابطه به سمت ادامه همکاری پیش برود. اما جشن قهرمانی تیم و دیالوگی که اصغر نیک سیرت در لایو اینستاگرامی او داشت همه چیز را خراب کرد و مکالمه کوتاه برانکو را بهمراه داشت:مسلمان هیچ وقت در تیمم جایی ندارد و تمدید نکند.


لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، پرسپولیس ، سرخپوشان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس سرخپوشان ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ برتر به روزهای پایانی بیست و سومین دوره خود نزدیک است و در این بین باز هم مربیان خارجی تازه واردی حضور در فوتبال ایران را تجربه کردند.

در لیگ نوزدهم بود که قانون منع استفاده از بازیکنان و مربیان خارجی توسط هیئت رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ تصویب شد و برای مدتی لیگ برتر را تحت الشعاع خود قرار داد. در آن مقطع کالدرون و برخی مربیان خارجی دیگر راهی جز پایان همکاری پیدا نکردند، اما پس از چند ماه رفته رفته داستان به روال گذشته خود برگشت. 

در همین راستا وقتی لیگ برتر در دوره بیست و سوم آغاز شد، مارینوس اوزونیدیس یونانی تنها خارجی تازه وارد به لیگ برتر بود و در ادامه ایگناسیو مارتینز در فولاد جانشین منصوریان شد و آلکارس اسپانیایی هم در نساجی مازندران جانشین مهدی رحمتی. این در حالی بود که ژوزه مورایس و پاکو خمس نیز حضورشان را با عملکردی که در فصل گذشته با تراکتور و سپاهان ارائه کرده بودند، تمدید کردند، اما حالا در فاصله 5 هفته مانده تا پایان مسابقات یکی از آنها راه جدایی در پیش گرفته است.

در طول تاریخ اما آلکارس اسپانیایی که خیلی نتوانست در فوتبال ایران دوام بیاورد، شصت و دومین مربی خارجی حاضر در فوتبال ایران بوده که سهمیه اسپانیا را پس از ایگناسو مارتینز سرمربی سابق فولاد خوزستان به عدد دو رساند. 

میروسلاو بلاژویچ کروات، تونی اولیویرای پرتغالی، وینفرد شفر آلمانی، مانوئل ژوزه پرتغالی، جان توشاک ولزی، مصطفی دنیزلی ترکیه‌ای، قربان بردیف روس، تومباکوویچ یوگوسلاو، برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار کروات، ژرژ لینکنز بلژیکی، ژوزه مورایس پرتغالی (آنگولایی) و برخی نام‌های دیگر را می‌توان در میان نام‌های بزرگ و پرافتخاری قرار داد که به لیگ برتر فوتبال ایران پیوسته‌اند. جالب اینکه به جز مربیات کروات هیچ‌کدامشان حداقل در کسب قهرمنی لیگ برتر موفق نبوده‌اند! 

از سوی دیگر مربیان کروات نظیر پوکله‌کوویچ، زلاتکو کرانچار، اسکوچیچ، فرانچیچ، برانکو، بوناچیچ و ... به شدت حضورشان در فوتبال ایران با توجه به شباهت‌های فرهنگی با 20 مربی بیشترین بوده و به موفقیت‌های قابل توجهی هم دست پیدا کرده‌‌اند.

آخرین مربی خارجی قهرمان لیگ برتر نیز کروات بوده و برانکو ایوانکوویچ در پایان لیگ هجدهم برای سومین مرتبه با پرسپولیس جشن قهرمانی گرفت. طی 4 سال اخیر هم سه مرتبه یحیی گل‌محمدی و یک مرتبه فرهاد مجیدی موفق به کسب قهرمانی شده‌اند. پیش از برانکو ایوانکوویچ هم آخرین مربی خارجی لیگ برتر فوتبال ایران که موفق به قهرمانی شده، کرانچار بوده که با سپاهان در لیگ یازدهم موفق به کسب افتخار شده و پیش از این مربی کروات نیز فرانچیچ با فولاد خوزستان موفق به رقم زدن این مهم شده است. پیش از فرانچیچ هم به پوکله‌کوویچ دیگر مربی کروات می‌رسیم که دو مرتبه با پرسپولیس موفق به کسب قهرمانی شده است.

در دوران قبل از انقلاب هم آلن راجرز انگلیسی و رایکوف صرب در لیگ برتر به قهرمانی با استقلال و پرسپولیس نائل شده‌اند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برخی کشورها نظیر آرژانتین، بلژیک، هلند، یونان، ارمنستان، ولز و ترکمنستان طی 23 دوره لیگ برتر فقط یک نماینده به عنوان مربی در فوتبال ایران داشته‌اند.

به نظر شما شصت و سومین مربی خارجی لیگ برتر سر از کدام تیم درمی‌آورد؟

دیگر خبرها

  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • پوشش جالب همسر هافبک خارجی پرسپولیس در تمرین امروز
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا