Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:26:37 GMT

شمار جان‌باختگان زلزله ترکیه از 90 نفر عبور کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۳۸۲۰

شمار جان‌باختگان زلزله ترکیه از 90 نفر عبور کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه موسوم به «آفاد»، شامگاه امروز (دوشنبه) جدیدترین آمار مربوط قربانیان زلزله اخیر در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش شبکه «روسیا الیوم»،‌ رئیس مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد که شمار جان‌باختگان زلزله اخیر در ازمیر به ۹۱ تن و شمار مجروحان به ۹۹۴ نفر رسیده است که ۸۳۹ نفر از مجروحان از بیمارستان ترخیص شده‌اند در حالی که ۱۵۵ نفر دیگر در حال مداوا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفاد در ادامه گزارش داد که پس از زلزله اخیر در ازمیر، این شهر شاهد ۱۲۸۶ پس‌لرزه بوده که قدرت ۴۳ مورد از آن‌ها از چهار ریشتر فراتر رفته است.

طبق این گزارش، مقامات ترکیه همچنین اعلام کرده‌اند که ۳۵۰۰ چادر و همچنین ۱۳ هزار تخت برای اسکان موقت به آسیب دیدگان داده شده است.

رسانه‌های ترکیه بعد از ظهر جمعه از وقوع زلزله قدرتمندی به بزرگی ۶.۶ در مقیاس ریشتر در اطراف شهر ازمیر در جنوب ترکیه خبر داده بودند. شدت این زلزله به حدی بود که شمار زیادی از خانه‌ها آسیب دیدند و سونامی در برخی از مناطق این شهر رخ داد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله ترکیه آفاد 90 کشته جدیدترین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان افزود که جاری شدن سیلاب‌ و بارندگی‌ در پانزده ولایت افغانستان، ۱۴۰ خانه مسکونی را نیز تخریب کرده است.

او در این باره افزود: در سه روز اخیر در اثر بارندگی‌ شدید و سیلاب‌ در ولایت‌های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان هشت شهروند این کشور جان‌باخته و سه تن دیگر مجروح شده اند.

پیش از این، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان گفته بود که بر اثر سیلاب‌های اخیر سرتاسر افغانستان، ۹۰ تن جان‌باخته و ۵۴ تن دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد