Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@21:09:46 GMT

قتل در انبار لوازم یدکی خودرو

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۳۹۱۷

درگیری دو مرد میانسال بر سر خرید و فروش لوازم یدکی خودرو با قتل یکی از آنها پایان یافت.

به گزارش ایران، بعد از ظهر روز جمعه نهم آبان به‌دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های 110 وقوع قتل مردی حدود 45ساله در خیابان شبرغان کرج به پلیس گزارش شد. خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی در محل قتل حضور یافتند و با جسد مرد جوان که در انبار لوازم یدکی روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پزشکی که در محل جنایت حضور داشتند در نخستین معاینات پزشکی علت مرگ را ضربه مغزی اعلام کردند. خانواده مقتول که در صحنه جنایت حضور داشتند به کارآگاهان گفتند: دوست پدرمان برای خرید و فروش لوازم یدکی به انبار پدرم که طبقه پایین خانه‌مان است آمده بود ساعت‌ها گذشت اما خبری از پدرمان نشد تا اینکه نگران شدیم و به انبار رفتیم و جسد او را که روی زمین افتاده بود پیدا کردیم.

به‌دنبال اظهارات خانواده مقتول سیروس 46ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و او صبح دیروز بازداشت شد. سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» گفت: این متهم پس از دقایقی بازجویی سرانجام لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد. او گفت مدتی بود که به خاطر خرید و فروش لوازم یدکی باهم اختلاف حساب مالی پیدا کرده بودیم روز حادثه به دنبال اختلافی که داشتیم به انبار وی رفتم و جرو بحثمان شد بعد درگیر شدیم و نمی‌دانم چه شد که من با یکی از همان لوازم یدکی که آنجا بود به سر او زدم. اصلاً قصد کشتن او را نداشتم این درگیری ناگهانی اتفاق افتاد وقتی به او ضربه زدم او روی زمین افتاد و بیهوش شد من از ترس پا به فرار گذاشتم اما می‌دانستم که بزودی دستگیر خواهم شد.

وی در ادامه گفت: به خاطر وقوع این حادثه تلخ بشدت پشیمانم من به خاطر یک لحظه عصبانیت مرتکب جنایت شدم. این متهم هم‌اکنون برای تکمیل پرونده و ادامه بازجویی‌ها تحت اختیار مأموران پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن قتل انبار لوازم یدکی خودرو علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد