Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

پوشیدن مانتوی جلوباز در برنامه‌ای تلویزیونی، عنوانِ حاشیه جدیدی است که به راه افتاده و تصاویر منتشر شده برنامه "شهران" گروه اقتصاد شبکه پنج سیما را نشان می‌دهد. برنامه‌ای که مدتی است 20 دقیقه در روز، باکسِ شبانه شبکه پنج سیما را به خودش اختصاص می‌دهد. هدفش امیدبخشی به جامعه است و با زبانِ طنز می‌کوشد اطلاعات جدیدی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الهه پرسون مجری برنامه

به گزارش تسنیم مجید فتاحی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی، در شبکه نسیم "قندون" و "نمای رادیو" را ساخته و کارگردان هنری جشنواره تلویزیونی جام‌جم و شهدای مدافع حرم بوده است. او این روزها تهیه‌کننده "شهران" شبکه پنج سیما است و درباره این اتفاق گفت: دوستان به اشتباه دیده‌اند، ما هیچ‌وقت در پوشش، خارج از عرف عمل نکرده و نخواهیم کرد. خودمان ملزم داریم که این پوشش اسلامی درست و اصولی رعایت شود. این لباس یک تیکه از بالا به پایین، همچون مانتوی سارافونی است. حتی روی همان مانتو هم مجری خانمِ برنامه، لباسِ دیگری پوشیده و شال از بالا به پایین قرار گرفته که همه قواعدِ پوشش درست و اصولی اجرا شوند. 

 

وی افزود: ما در برنامه "شهران" راجع به اولین‌ها و ترین‌های ایران صحبت می‌کنیم. دنبالِ امیدبخشی هستیم و با تحقیق و پژوهش 9 ماه به آنتن آمده‌ایم و به روایت طنز آن را به مردم می‌گوییم. جالب است ما در این برنامه به اولین فست‌فودی که ایجاد شده، اشاره کردیم که متعلق به دوره هخامنشیان بوده است. 

گریم زنِ قجری مجری "شهران"

مجری بازیگرِ این برنامه "الهه پرسون" است که با کاراکترها و ری‌اکشن‌های متفاوت، واقعه‌های مختلفِ برنامه را روایت می‌کند. جایی در نقشِ پیرزن ظاهر می‌شود و جایی هم زنِ قجری و دختر بچه‌مدرسه‌ای و راننده تاکسی می‌شود. ساعت 21 شنبه تا سه‌شنبه هر هفته روی آنتن می‌رود. فتاحی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی گفته که هیچ‌وقت چنین قصدی نداشته‌، ندارند و نخواهند داشت که پوشش اسلامی را زیر سؤال ببرند. همواره می‌خواهند اطلاعات خوبی در اختیار مردم قرار دهند و امید را در دلِ مردم روشن کنند.

   

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مانتوی جلوباز مجری برنامه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب