Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:07:28 GMT

سرقت مسلحانه ناکام از مهد کودک

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۴۰۶۰

3 سارق مسلح که قصد سرقت از یک مهدکودک را داشتند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سرهنگ «محمدرضا ملکوتی» رئیس کلانتری پاسداران گفت: صبح روز جمعه نهم آبان خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر اینکه راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 206 قصد سرقت از مهد کودکی را دارند، به پلیس اعلام شد و بلافاصله گشت انتظامی کلانتری 102 پاسداران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با حضور گشت خودرویی کلانتری، مأموران اعزامی مشاهده کردند راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی پژو206 با استفاده از دیلم در حال تخریب در ورودی یک مهدکودک هستند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه سارقان با مشاهده گشت انتظامی قصد فرار از محل را داشتند، گفت: دستور توقف و ایست صادر و یکی از سارقان که خود را در حلقه محاصره مأموران دید با استفاده از سلاح گرم به سمت مأموران یک تیر شلیک کرد که مأموران گشت کلانتری موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهمان را خلع سلاح کنند.

کلانتر محله پاسداران با بیان اینکه در این عملیات هر سه متهم دستگیر و به همراه خودروی 206 به کلانتری انتقال یافتند، افزود: متهمان 40 تا 45 ساله به جرم ارتکابی در کلانتری اعتراف کردند و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن سرقت مسلحانه ناکام مهدکودک علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب

سردار علی، ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفتگو با خبرنگاران با موضوع ارتقای ایمنی خودرو‌ها افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند البته در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

سردار، ولی پور گودرزی این را هم گفت که همکارانم طی چند روز گذشته در تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو‌ها و محتویات آن نقش داشتند، شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو دزدی، کشف و ضبط شد.

سردار، ولی پور گودرزی یادآور شد: این طرح‌های پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان