Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدافع اتریشی باواریایی ها مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفته است.
به گزارش آریا، داوید آلابا، مدافع 28 ساله و اتریشی باشگاه بایرن مونیخ تا ژوئن سال آینده با این تیم قرارداد دارد و پس از آن می تواند به صورت آزاد به سایر تیم ها بپیوندد. به نقل از بیلد، هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته اعلام کرد که این تیم از ادامه مذاکرات با این فولبک اتریشی منصرف شده است و آلابا در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید و بارسلونا به جذب این مدافع 28 ساله علاقه مند هستند. آلابا نیز ترجیح می دهد تا به یکی از این دو باشگاه بپیوندد.
عامل دیگری که می تواند در مقصد بعدی آلابا تاثیر گذار باشد این است که باشگاه بعدی‌اش در پست مورد علاقه‌اش یعنی به عنوان یک هافبک از او استفاده کند و آن باشگاه در این صورت شانس بسیار بالایی برای جذب این مدافع اتریشی خواهد داشت. پاری سن ژرمن، یوونتوس، لیورپول و منچسترسیتی نیز به جذب آلابا علاقه دارند و در صورتی که با رئال مادرید و بارسلونا به توافق نرسد، می تواند به یکی از این باشگاه ها بپیوندد.
بایرن مونیخ مدت ها است که در حال مذاکره با داوید آلابا مدافع 28 ساله تیم بر سر تمدید قرارداد است، اما پس از اینکه توافقی میان طرفین حاصل نشد، این باشگاه از مذاکره کنار کشیده است. به نقل از BR24Sport، هربرت هاینر رییس بایرن مونیخ می گوید که این باشگاه پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد داوید آلابا را پس گرفته است. باشگاه تا پایان ماه اکتبر به داوید آلابا فرصت داده بود تا قراردادش را تمدید کند، اما با گذشت ددلاین در نظر گرفته شده، بایرن مونیخ تصمیم گرفته از مذاکره کنار بکشد و قصد تمدید قرارداد ستاره اتریشی تیمش را ندارد.
داوید آلابا تا ژوئن 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و علی رغم مذاکرات طولانی مدت میان طرفین، هیچ پیشرفتی در روند مذاکرات برای تمدید قرارداد حاصل نشد. فلورین پلتنبرگ می گوید اگر بایرن مونیخ پیشنهادش برای تمدید قرارداد آلابا را افزایش ندهد، این بازیکن در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.
هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از این دیدار به صحبت پرداخت. موضوع تمدید قرارداد آلابا؟ اول از همه باید بگویم در این هفته که ما دو بازی مهم پیش رو داریم و اصلا برایم خوشایند نیست که در این برهه، چنین موضوعی مطرح شده است. خوشحال می شوم اگر داوید آلابا پس از این فصل هم در بایرن مونیخ بماند. داوید بازیکنی سطح بالا است و واقعا انسان بسیار خوبی است. او نمایانگر ارزش های خاصی در بایرن مونیخ است و در میان اعضای باشگاه و هواداران محبوبیت زیادی دارد. به این نتیجه رسیده ام که او همچنان برای تیم تمام تلاشش را خواهد کرد و به ارائه نمایش های خوب، ادامه خواهد داد. پست آلابا؟ او را همچنان به عنوان یک مدافع وسط می بینم. او در این پست خیلی خوب کار کرده و همچنان در این پست بازی خواهد کرد. در بازی شنبه، تولیسو و گورتسکا غایب بودند و به همین دلیل در پست هافبک از آلابا استفاده کردم.  
نیکلاس زوله غایب خواهد بود. خوب نیست که یک گزینه کم تر در اختیار داشته باشیم. باید شرایط را بپذیریم و البته امیدوارم تعداد مبتلایان در بایرن مونیخ، همین یک نفر بماند. تانگی کواسی؟ برنامه این است که او پس وقفه بازی های ملی، بتواند به ترکیب تیم اضافه شود. باید صبر کنیم و ببینیم شرایطش چگونه پیش می رود. کواسی خیلی سخت تمرین می کند و خیلی خوب آلمانی حرف می زند.  
دوران حضورم در سالزبورگ؟ آن دوره را خیلی خیلی دوست داشتم و از حضور در این تیم لذت می بردم اما پیشنهادی از فدراسیون فوتبال آلمان دریافت کردم و وقتی پیشنهاد تیم ملی آلمان به شما می رسد، نباید در پذیرش آن تردید کنید. رویارویی با سالزبورگ؟ آن ها سال هاست که خیلی خوب کار می کنند و بازیکنان جوان و مستعدی دارند. آن ها به شیوه ای مدرن و تهاجمی فوتبال بازی می کنند. بازی جذابی در پیش داریم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاری سن ژرمن یوونتوس لیورپول منچسترسیتی آلابا تمدید قرارداد داوید آلابا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!

ژاوی سیمونز گزینه مورد علاقه ژاوی برای حضور در بارسلوناست اما بلوگرانا با موانع سختی برای این انتقال روبرو است.

طرفداری | بارسلونا به دنبال بازگرداندن ژاوی سیمونز با وجود موانع زیاد پیش‌رو است.

به گزارش اسپورت، بارسلونا به دنبال تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو است و یکی از اهداف آنها بازگرداندن هافبک جوان، ژاوی سیمونز، است. سیمونز که در حال حاضر به صورت قرضی در لایپزیش بازی می‌کند، سابقه حضور در آکادمی لاماسیا بارسلونا را دارد و گفته می‌شود که خودش هم بی‌میل به بازگشت به این باشگاه نیست. ژاوی دکو را موظف به مذاکره برای بازگشت ژاوی سیمونز به بارسلونا کرده است. در حالی که در نظر گرفتن حضور قرضی با گزینه خرید در این بین مطرح است اما این ماموریت سختی برای مدیر ورزشی بلوگرانا خواهد بود. ژاوی سیمونز تا 16 سالگی در لاماسیا حضور داشت و با فضای باشگاه بارسلونا به‌خوبی آشناست. ژاوی که حالا دیگر در بارسا ماندنی شده است، به دنبال تقویت تیم‌اش در فصل آینده است.

موانع پیش‌روی حضور سیمونز در بارسلونا

با وجود تمایل هر دو طرف به این انتقال، مسیر بازگشت سیمونز به بارسلونا با چالش‌های متعددی روبرو است. اصلی‌ترین مانع، پاری سن ژرمن، تیم اصلی سیمونز است که راضی به فروش این بازیکن آینده‌دار در این تابستان نیست. لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، سیمونز را جزئی از برنامه‌های خود برای فصل 24-2025 می‌داند و قصد ندارد به راحتی او را از دست بدهد.

مشکلات مالی بارسلونا نیز مانع دیگری بر سر راه این انتقال است. بحران‌های مالی این باشگاه باعث شده تا آنها در پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید بازیکنان جدید با محدودیت مواجه شوند. در حالی که پاری سن ژرمن بدون شک رقم قابل توجهی برای فروش سیمونز مطالبه خواهد کرد، بارسلونا باید راهی برای تامین این مبلغ بدون به خطر انداختن ثبات مالی خود پیدا کند.

راه‌حل‌های احتمالی برای انتقال سیمونز به بارسلونا

با وجود موانع پیش‌رو، هنوز هم راه‌هایی برای انتقال سیمونز به بارسلونا وجود دارد. یکی از گزینه‌ها، قرض گرفتن او با بند خرید است. در این حالت، بارسلونا می‌تواند سیمونز را برای یک فصل به صورت قرضی در اختیار داشته باشد و در پایان فصل، با پرداخت مبلغی مشخص، او را به طور دائم به خدمت خود درآورد.

گزینه دیگر، مبادله بازیکن است. بارسلونا می‌تواند یکی از بازیکنان خود را به پاری سن ژرمن پیشنهاد دهد تا بخشی از هزینه انتقال سیمونز را جبران کند. البته این امر به توافق هر دو باشگاه و تمایل بازیکن مورد نظر برای انتقال به پاری سن ژرمن بستگی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!