Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لودر قاچاق ۶۰ میلیارد ریالی در جهرم

جانشین فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان جهرم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارسبا اشاره به کشف لودر قاچاق در جهرم، در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم هنگام کنترل محور ورودی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد که لودر از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

۳ کشته و مصدوم بر اثر برخورد پژو با تراکتور در محور اوز

رئیس پلیس راه جنوب فارس گفت: بر اثر برخورد تراکتور با سواری پژو پارس در محور اوز، ۲ نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی رئیس پلیس راه جنوب فارس بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف در محور روستایی بختیارویه شهرستان اوز، بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند یک تراکتور با یک سواری پژو پارس با ۳ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس با بیان اینکه در این حادثه راننده و یک نفر فوت و دیگر سرنشین مجروح و راهی بیمارستان شد، تصریح کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده سواری اعلام کردند.

انهدام باند قاچاقچیان و کشف محموله ۶ میلیارد ریالی سیگار در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: با دستگیری باند ۳ نفره قاچاقچیان، محموله سیگار به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین درباره کشف محموله سیگار در قیروکارزین، اظهار کرد: به منظور طرح مبارزه با کالای دخانی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان قیروکارزین با انجام کار فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، یک باند قاچاق که اعضای یک خانواده بودند را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار داند.

او افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی هنگام کنترل خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی، در یک عملیات ضربتی موفق شدند ۳ دستگاه سواری سمند و پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را متوقف کنند.

سرهنگ صالحی‌فرد با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودروها، ۸۲۶ هزار نخ سیگار و ۵ هزار و ۹۹۰ پاکت تنباکو معسل خارجی قاچاق را کشف کنند، گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی قرار دارد و تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا حوادث و انتظامی فرمانده انتظامی ۶۰ میلیارد ریال لودر قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران