Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری درخصوص استقلال صحبت کرد.

محمود فکری، سرمربی استقلال تهران با حضور در برنامه فوتبال برتر به سوالات مختلف درخصوص تیمش پاسخ داد.

به گزارش طرفداری، محمود فکری گفت: 

من اولین تجربه سرمربی‌گری خود را سال ۸۶ در شیرین فراز پشت سرگذاشتم. بعد از اینکه مدیران باشگاه با سرمربی وقت دچار مشکل شدند، دو- سه بازی هدایت تیم را من برعهده گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن وقتی که آقای قلعه نویی برای جام حذفی سرمربی استقلال شد، به عنوان دستیار در کنار او قرار گرفتم. در ادامه سرمربی شیرین فراز در لیگ یک شدم و در ادامه دستیار آقای مظلومی در استقلال شدم و سپس دستیار آقای مرفاوی در مس شدم.

من لیگ دو را هم تجربه کرده‌ام. آنجا احساس کردم می‌توانم سرمربی باشم. مجددا با آقای قلعه نویی به عنوان دستیار در استقلال کار کردم. با تیم‌های مختلفی از جمله نساجی، نفت مسجد سلیمان، شاهین بوشهر، آلومینیوم اراک و .... کار کرده‌ام و امروز به استقلال آمده‌ام.

دوست ندارم به هر قیمتی در یک جا بمانم. حتی اگر تیم قرار باشد قهرمان شود و به موفقیت برسد. شرایط خوب را هم ول می‌کنم تا اصولم حفظ شود.

مربی‌گری هم مثل بازیگری است. از رده‌های پایه، شما به بزرگسالان می‌رسید. باید پله پله بالا بیایید چون یک سری تجربیات را به دست می‌آورید که به یک‌باره آن‌ها به دست نمی‌آیند.

خیلی دوست داشتم جداییم از نساجی قشنگتر باشد. روزی که به نساجی آمدم، خودشان گفتند به جای دیگری فکر نکن ولی اگر استقلال تو را خواست به تو کمک می‌کنیم به آنجا بروی. من با آقایان حدادی  امیری رفاقت داشتم. ما کار خود را کردیم و در ۱۰ بازی که آنجا بودیم، نتایج خوبی گرفتیم. من حتی به مدیران نساجی می‌گفتم که با مدیران استقلال جلسه دارم. همه اینها با هماهنگی بود و آن‌ها می‌دانستند. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که مسیر به سمت خوبی نرفت. در مجموع باعث شد استعفا دهم و به استقلال بیایم. من در دوران بازیگری هم از نساجی به استقلال آمدم.

نساجی خانه اول من بوده است. من بچه جویبار هستم و فوتبال حرفه‌ای خود را در نساجی شروع کردم. به عنوان یک سرمربی حرفه‌ای هم کار خود را با نساجی شروع کردم. یک رابطه ماورایی بین من و نساجی و استقلال بوده است. من این را یک حالت مقدس می‌دیدم. دوست داشتم دوستانه به استقلال بیایم. البته هنوز هم اتفاق بدی رخ نداده است. الان آن‌ها می‌توانند از من شکایت کنند یا با مسئولان استقلال مذاکره کنند. 

باشگاه استقلال نباید بابت این انتقال غرامت می‌داد چون ماجرای من و نساجی رفاقتی بود. آن طرف هم آقای حدادی فرد بسیار محترم و خیری است. از من ۷ میلیارد خواسته‌اند. برای پرداخت این پول باید خانه‌ام را بفروشم. 

به نظرم مسئولان استقلال کار خوبی کردند که بازیکنان خوب را جذب کردند چون اگر صبر می‌کردند تا مربی بیاید، شاید بازیکنان خوب از دست می‌رفتند. امروز شنیدم بدهی آقای شفر هم پرداخت شده است. 

یک وقتی شما برای یک تیم پایین جدولی بازیکن می‌گیرید که باید قیمتش پایین باشد و کیفیتش هم خوب باشد ولی بازیکنی که می‌خواهد به استقلال بیاید، باید کیفیتش مشخص شود. مثلا در دروازه رشید مظاهری ملی پوش است. چه من چه هرکس دیگری نمی‌تواند بگوید رشید را نمی‌خواهم. بازیکنان جذب شده توانمند هستند. من اگر از نقل و انتقالات راضی نبودم که نباید این سمت را قبول می‌کردم. مشکلات استقلال درونی است که باید حل شود. سال گذشته هم استقلال از لحاظ مهره از پرمهره‌ترین تیم‌ها بود ولی اینکه تصور کنید با داشتن مهره می‌توانید به موفقیت برسید، اشتباه است. حالا ان‌شاءالله باید منیت‌ها را کنار بگذاریم و ما شویم. هواداران هم باید خادمین و خائنین را از هم جدا کنند. ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران سربلند شوند.

جا دارد از خلیل‌زاده و اعضای هیات مدیره تشکر کنم که بسیار تلاش می‌کنند. این چند ماهه از سخت‌ترین دوره‌های استقلال بود. من مدارک را دیدم و متوجه شدم که تمام بدهی‌ها به شفر پرداخت شده است. اینکه پول شفر را داده باشند و او گروکشی کند و ندهد، کار قشنگی نیست. اگر هم او این کار را نکرد، باشگاه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

من در هیات مدیره استقلال منیت نمی‌بینم. فضای خوبی است و همه تلاش می‌کنند. تیم اگر قرار باشد نتیجه بگیرد، این یک کار تیمی است. مطمئنا برای موفقیت همه باید تلاش کنند و همه در آن سهیم هستند.

چند بازیکن ما درگیر ویروس کرونا شدند که الحمدالله مشکل حل شد و آن‌ها بعد از پشت سر گذاشتن قرنطینه و منفی شدن تست کرونایشان به تیم برگشتند.

محمد نادری از بازیکنان خوب فوتبال ایران است. ما کمی در سمت چپ مشکل داشتیم و با وجود نادری و میلیچ از آنجا خیالمان راحت می‌شود. از بزرگترهای تیم خواستیم که به نادری کمک کنند تا او بتواند در تیم جا بیافتد.

شاید منظور خطیبی از بازیکن ۲۱ میلیاردی دیاباته است که دلاری حقوق می‌گیرد. در دنیا هم همین است. یک بازیکن رئال یا بارسا شاید به اندازه کل یک تیم اسپانیایی ارزش مالیش بیشتر باشد. هرکس به این دو تیم بیاید هم به دنبال پول بیشتر است.

یک سری بازیکن بوده‌اند که با تیم قرارداد جدید بسته‌اند و قرارداد جدیدشان بیشتر شده است. این موضوع به مدیریت بستگی دارد. من الان فکر می‌کنم این برای ما خودش یک چالش باشد. اگر قرار باشد قرارداد کم شود، برای بازیکن مشکل ایجاد می‌شود و اگر کم نشود هم باید دید می‌توان پرداختش کرد یا نه. امیدوارم در نهایت اتفاق خوبی رخ دهد.

 پروتکل‌ها در بازی‌های تدارکاتی کمتر از بازی‌های رسمی رعایت می‌شود.

استقلال سال سختی را پشت سر گذاشته است. در دوحه همه عصبی بوده‌اند و اتفاقاتی رخ داده است. بعد از آن هم بنده وقتی به عنوان سرمربی معرفی شدم از کادر پزشکی عذرخواهی کردم و از همه خواستم به یکدیگر احترام بگذاریم. هرچقدر این احترام حفظ شود، نتایج تیم بهتر می‌شود. یک سری سوءتفاهم بین کادرپزشکی و بازیکنان ایجاد شده بود که هر کاری کردیم تا این مسئله حل شود، نشد. دلخوری کادرپزشکی زیاد و بود و مسئله حل نشد. من با دکتر نوروزی رفت و آمد خانوادگی هم دارم. او سال‌ها خدمت کرده است. من چندبار از سید حسین خواستم تا عذرخواهی کند و حتی من پادرمیانی کردم تا این قضیه از ما انرژی نگیرد ولی این موضوع خیلی از من انرژی گرفت. من از هیات مدیره خواستم موضوع را حل کنند. یکی دو روز است کادرپزشکی جدید به تمرینات آمده است. شخصا دوست دارم مشکل حل شود. خود بچه‌ها هم دوست دارند که مشکل حل شود و نگاه مثبتی به کادرپزشکی قبلی دارند.

اتفاقی رخ داده و دو طرف به یک شکلی در آن مقصر بوده‌اند. همه بازیکنان از این موضوع استقبال کردند ولی کادرپزشکی کوتاه نیامد. همانطور که دکتر نوروزی گفت، این بازیکنان بچه‌های ما هستند و بچه‌ها اگر اشتباه کنند، ما آن‌ها را دور نمی‌ریزیم. خواهشی که از ایشان دارم، می‌دانم ایشان استقلالی است و تعصب بالایی به این تیم دارد، خواهش من را که قبول نکردند ولی به خاطر هواداران قبول کنند و برگردند.

 سیدحسین حسینی در استقلال می‌ماند. ما بازیکنانمان را حفظ می‌کنیم.

رای پرونده تراکتور به نفع رشید اعلام شده و اگر پنجره باز شود، او مشکلی برای بازی کردن ندارد. حالا شاید مراحل دیگری داشته باشد که خود رشید بخواهد پیگیری کند. 

 اگر بازیکن آزاد یا بازیکنی باشد که جزو سهمیه نباشد را می‌توانیم جذب کنیم چون در لیست جای داریم.

 هنوز جذب مسلمان در دستور کار ما نیست و باید ببینیم که می‌تواند به ما کمک کند یا نه. باید بررسی کنیم.

 جا دارد از هیات مدیره بابت تلاش‌هایشان تشکر کنم. همچنین آقای نامداری خیلی به تیم کمک کردند. در مجموع تیم خوبی داریم. نتوانستیم کریمی را جذب کنیم. خودم با او صحبت کردم  و اگر ایران می‌ماند، در استقلال حضور پیدا می‌کرد. البته پیشنهاد تیم قطری به او خیلی بیشتر از پیشنهاد ما بود. 

باشگاه استقلال هم به نادری برای پرداخت پول رضایت نامه کمک می‌کند هرچند در قرارداد این پول برعهده خود او گذاشته شده است.

 قبل از اینکه من به استقلال بیایم، هرکسی را که می‌دیدم از رفتار بد بازیکنان صحبت می‌کرد و می‌گفت بازیکنان گستاخ شده‌اند ولی چیزی که من دیدم این است که بچه‌های خیلی خوش قلب و مرتب و منظمی را در اختیار داریم. خودم جزو کسانی هستم که اصلا بی انضباطی و بی احترامی را دوست ندارم و خیلی محکم هم بر خورد می‌کنم. به وریا هم گفتم که فضا جوری شده که می‌خواهند قومیت تو را هم زیر سوال ببرند. وریا پسر بسیار مهربانی است. من با کردها در کرمانشاه زندگی کرده‌ام. با لرهای بختیاری من زندگی کرده‌ام. هر دو قوم، انسان‌های بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند ولی یک سری حواشی را عده‌ای در این میان ایجاد می‌کنند. استقلال بدون حاشیه داشت پیش می‌رفت که این حواشی را به استقلال انداختند. یکی از این موارد، مسئله پزشکی استقلال است.

دین محمدی ظاهرا نتوانست با ما ادامه دهد و سایر دوستان را داریم. آقایان عزیزیان و کرامتی به عنوان مربیان دروازه‌بانان اضافه شده‌اند. احتمال دارد شخص دیگری هم به ما اضافه شود. امید دفتری هم به جمع ما اضافه شده است. امیدوارم از توانایی‌های او بیشتر استفاده کنیم. 

من فضای سختی را دور از خانواده گذرانده‌ام و جا دارد از همسر و فرزندانم تشکر کنم. جا دارد ازپیشکسوتان استقلال هم تشکر کنم. از همه آن‌ها دعوت می‌کنم بیایند و از نزدیک به ما کمک کنند. امیدوارم با کمک آن‌ها فضای خوبی را ایجاد کنیم تا سال خوبی داشته باشیم و مقابل هواداران سربلند باشیم.

قرار نیست استقلال رده‌های پایین جدول را بگیرد. ما باید تا روز آخر مدعی قهرمانی باشیم و همه تلاش خود را می‌کنیم قهرمانی رقم بخورد و مطمئنا تیم‌های دیگر هم برای قهرمانی بسته شده‌اند. استقلال هر شکلی بسته شود، یک نگاهی باید به قهرمانی داشته باشد. ما نیازمندیم که مشکلات حل شود و همه کنار هم باشیم. اگر کار تیمی درست انجام شد، استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود فکری هیات مدیره تشکر کنم یک سری بچه ها حل شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)