Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سابق پزشکی باشگاه استقلال می‌گوید دکتر ستوده مورد بی حرمتی شدیدی قرار گرفت و انتظار من از مدیران باشگاه بیشتر بود.

به گزارش ایسنا، دکتر امین نوروزی در گفت‌وگو با برنامه " فوتبال برتر" درباره ماجرای اختلاف تیم پزشکی استقلال و چند بازیکن این تیم اظهار کرد: این مساله با عذرخواهی شخصی حل نمی شود. همه باید بدانند که پایبندی به اصول اخلاقی خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که بازیکنان تحت کنترل باشند و تست ها و مساله بیمه ها باید رعایت و انجام شود. در فرودگاه قطر چیزی را دیدم که اگر محمود فکری آنجا بود همین کار را که من کردم را می کرد.

او ادامه داد: حرمت پزشک من در ملأ عام خدشه دار شد و این مساله چیز کوچکی نبود که بخواهیم راحت از آن بگذریم. هر چه زمان گذشت جانب داری از بازیکنان بیشتر حس می شد. آقای دکتر ستوده مورد بی حرمتی شدیدی قرار گرفت و انتظار من از مدیران بیشتر بود. من آقای فکری را یک انسان اخلاق گرا می شناسم و او اگر روز اول این سه بازیکن را می فرستادند که از دکتر ستوده دلجویی می کردند دیگر کار به اینجا نمی رسید. سرپرست محترم باید در این زمان مدیریت می کرد. درست است آن ها را به کمیته انضباطی بردند اما ما باید در جریان این مساله قرار می گرفتیم.

معاون سابق پزشکی باشگاه استقلال اضافه کرد: اصول اخلاقی باید رعایت می شد. این مسائل را طی این سال ها از مربی های استقلال یاد گرفتیم و اگر انضباط تیمی رعایت شود دیگر چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد. آقای مددی با من تماس گرفتند تا مبلغ طلبم را به واسطه حرفه ای شدن باشگاه ببخشم. من به استقلال پشت نمی کنم و 220 میلیون تومان و دکتر ستوده صد میلیون تومان از قراردادمان را بخشیدیم. این بازیکنان مثل بچه های من هستند.

او در پایان گفت: همه بازیکن ها به عنوان برادرها و بعضی ها هم بچه های ما هستند و این یک مساله شخصی نیست. موضوع باشگاه استقلال است و می خواهم باشگاه طراحی بر مدیریت بحران داشته باشد که متاسفانه در این یک ماه طراحی درستی نداشته است.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران دکتر ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،‌ گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم ولی امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.
مدافع پرسپولیس گفت: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، دکتر تیم سپاهان بیشتر از همه دوید!
وی ادامه داد: ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند ولی امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.
گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

کد خبر 848904 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟