Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:54:28 GMT

رضایت‌نامه میری برای ذوب صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۴۷۰۴

رضایت‌نامه میری برای ذوب صادر شد

هافبک جدید گل‌گهر سیرجان با جدایی از این تیم قصد حضور در ذوب‌آهن را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد میری که فصل قبل در نساجی مازندران عضویت داشت و پس از به ثمر رساندن گل‌های راه دور و تماشایی در هفته‌های پایانی بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد، در نقل و انتقالات راهی گل‌گهر سیرجان شد ولی خیلی زود به پایان راهش با این تیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هافبک  ۳۰ ساله پس از دو سال حضور در نساجی مازندران، دو ماه قبل به‌عنوان یکی از اولین خریدهای امیر قلعه‌نویی معرفی شد ولی حالا در آستانه شروع لیگ برتر از جمع سیرجانی‌ها جدا شد تا به جمع شاگردان رحمان رضایی اضافه شود.

 

میری که علاوه بر دو فصل حضور در نساجی مازندران، در خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت نیز سابقه بازی دارد، قصد دارد با جدایی از گل‌گهر به ذوب‌آهن اصفهان برود.

 

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از توافق با محمد میری، با مدیران گل‌گهر مذاکره کرد و در نهایت سیرجانی‌ها رضایت‌نامه این بازیکن جدید خود را برای تیم اصفهانی صادر کردند.

نقل و انتقالات 1399 نساجی مازندران محمد میری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 نساجی مازندران محمد میری نساجی مازندران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند