Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع - هافبک پرسپولیس گفت: هیچ وقت پیراهن استقلال را برتن نخواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک نعمتی مدافع - هافبک سرخ‌ها درباره جدایی محمد نادری از پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به استقلال اظهار داشت: نادری بازیکن خوبی بود و فکر نمی‌کردم به استقلال برود. محمد پسر خوبی است و فکر می‌کنم شرایطش در استقلال خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتواند خودش را جمع و جور کند.

وی که میهمان حضوری برنامه فوتبال برتر بود، در مورد پستی که در فضای مجازی منتشر شده بود و احساس می‌شد او نادری را مورد خطاب قرار داده بود، تصریح کرد: نه، منظورم نادری نبود. بدون دلیل این پست را گذاشتم و نوشتم «اینجا، آنجا نیست». این تکه کلام ما در تیم پرسپولیس بود و محمد یکی از دوستان خوب من است.   بازیکن تیم پرسپولیس در مورد قراردادش با این تیم نیز گفت: من با باشگاه قرارداد دارم، ولی صحبت‌هایی زمان عرب شده بود و ایشان خواست تمدید کنم و من هم دوست داشتم این کار را انجام دهم، ولی شرایط خاصی وجود داشت و متأسفانه مدیریت تغییر کرد.   فکر می‌کنم در یکی، دو روز آینده مشکل با آمدن آقای سمیعی حل شود. ما شفاهی با عرب صحبت کرده بودیم تا قرارداد را تغییر دهیم و قرار بود قرارداد من برای یک سال باشد و سال بعد تغییر کند. در هر صورت فکر می‌کنم با آمدن سمیعی و شکوری شرایط باشگاه بهتر شود و این مشکل هم برطرف خواهد شد. من فردا یا چهارشنبه با باشگاه در این مورد جلسه خواهم داشت.   نعمتی در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده نیز گفت: فکر می‌کنم بهترین نفر خود خلیل‌زاده باشد که دلایل رفتنش را توضیح دهد. تا جایی که من خبر دارم، بازیکنان از قرارداد هم خبر ندارند. اینطور نیست که چون فلان بازیکن، فلان اندازه پول گرفته من هم باید بگیرم.   این درست نیست، ولی بازیکنان توقع دارند باشگاه به آنها احترام بگذارند. فکر می‌کنم در برهه‌ای از سوی باشگاه این احترام‌ها به بازیکنان گذاشته نمی‌شد. یکی از دلایل اصلی شجاع برای جدایی هم همین احترام بود و تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود. به هر حال او به آینده خودش هم فکر کرده و امیدوارم در تیم جدیدش و تیم ملی هم بدرخشد.   وی در مورد فایل صوتی و فیلم منتشر شده از مهدی رسول‌پناه و صحبت‌های او علیه برخی بازیکنان نیز توضیح داد: پرسپولیس باشگاه خیلی بزرگی است و طرفداران بزرگی دارد. در شأن و شخصیت باشگاه نیست این صحبت‌ها در خیابان مطرح شود. نمی‌دانم رسول‌پناه می‌دانست از او فیلم می‌گیرند یا خیر. صحبت‌های او شبیه همان حرف‌هایی بود که مدیریت باشگاه استقلال در مورد بازیکنان زد. مدیریت باید بعضی حرف‌ها را پیش خودش نگه دارد. متأسفانه ما صحنه‌هایی خوبی را در این مدت ندیدم.   مدافع تیم پرسپولیس در واکنش به این صحبت که آیا صحبت‌های رسول‌پناه در مورد شروط برخی بازیکنان برای ادامه حضور در این تیم صحت دارد، گفت: اصلاً اینطور نیست. اگر تیمی همدلی نداشته باشد به موفقیت نمی‌رسد. در این سال‌ها هر چه جام بوده ما به دست آوردیم و مهمترین آنها هم لیگ قهرمانان آسیاست. امیدوارم این جام را هم بتوانیم به تهران بیاوریم.   نعتی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال به او پیشنهاد داده، عنوان کرد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و فکر هم نمی‌کنم هیچ وقت در استقلال بازی کنم. الان هم قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس هستم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فکر می کنم رسول پناه صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها