Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب مرادی و شروع جدی تمرینات برای المپیک. هرچند هنوز وزنه‌برداران ایران کسب سهمیه نکرده‌اند و امتیازات لازم را به دست نیاورده‌اند، اما از سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، ایوب موسوی و رضا بیرالوند به عنوان نفراتی که شانس کسب سهمیه را دارند یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که مشخص است این که وزنه‌برداران ایران یک مسابقه مهم که در دسته‌بندی مسابقات طلایی قرار می‌گیرد را در پیش دارند؛ یعنی رقابت‌های قهرمانی آسیا که فروردین سال آینده در ازبکستان برگزار خواهد شد.

حالا باید دید شرایط سایر رقبا و امتیاز‌هایی که کسب کرده‌اند به چه صورت است، اما از بین سهراب و کیانوش یک نفر راهی المپیک خواهد شد (چون هم وزن هستند) و از بین نفرات دیگر هم یک نفر شانس این را دارد تا حضور در ژاپن را تجربه کند. با سهراب مرادی برای دقایقی کوتاه گپ زدیم و او از خودش و شرایطی که دارد حرف زد.

اردو‌ها شروع شده است، در تهران هستی و با سایر بچه‌ها تمرین می‌کنی.
خدا را شکر همه چیز خوب است. به تهران آمده‌ام و در اردو هستم. در روز‌هایی که اردو هم نبود خودم تمریناتم را انجام می‌دادم و شرایط خدا را شکر خوب است.

وزنه‌برداری ایران شرایط سختی را تجربه می‌کند. هنوز هیچ سهمیه‌ای نگرفته‌ایم و از مسابقات مهم فقط قهرمانی آسیا در پیش است.
ما تلاش‌مان را می‌کنیم و باید بهترین وزنه‌ها را در این مسابقات بزنیم. فعلا نباید ذهن خودمان را خراب این چیز‌ها کنیم. فعلا باید تمرین و تمرین کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

بیشتر بخوانید

جنگ قدرت در فدراسیون جهانی وزنه برداری

وضعیت کتف آسیب دیده‌ات چطور است؟
خدا را شکر می‌گذرد. کتفی که آسیب می‌بیند خیلی سخت به شرایط قبل بر می‌گردد. امیدوارم همه‌چیز خوب پیش برود تا دوباره بتوانم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

کرونا همه‌چیز را به‌هم ریخته است. حتی المپیک را هم لغو کرد و یک سال به تعویق انداخت.
آرزو می‌کنم این ویروس هر چه زودتر ریشه‌کن شود و همه مردم جهان به شرایط عادی زندگی‌شان برگردند. متاسفانه اتفاق‌های خوبی نمی‌افتد و هر روز تعداد کسانی که فوت می‌کنند دارد بیشتر می‌شود. از مردم می‌خواهم رعایت کنند تا همه با هم از این شرایط سخت عبور کنیم.

چند روز پیش خبری منتشر شد که جایزه‌ای که قرار بود از طرف وزارت ورزش به شما بدهند را پرداخت نکرده‌اند.
برای من واریز شد. حرف دیگری هم نیست. همه حرف‌ها را سایر دوستان زده‌اند.

شنیده‌ایم در اردو تست کرونا گرفته‌اند.
بله. برای این‌که خیال همه راحت شود چنین تستی گرفته‌اند. امیدوارم برای همه منفی باشد و همه بچه‌ها سلامت باشند.

سهراب مرادی اگر به المپیک برود قول مدال می‌دهد؟
ان‌شاءا... که خیر است. فعلا فقط و فقط باید تمرین کنیم.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهراب مرادی اردوی وزنه برداری سهراب مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد