Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- کمپانی گوگل به‌تازگی با استفاده از هوش مصنوعی مسیریابی از طریق نرم‌افزار گوگل مپ را برای دوچرخه‌سواران آسان‌تر کرده است. کمپانی گوگل به‌تازگی با استفاده از هوش مصنوعی مسیریابی از طریق نرم‌افزار گوگل مپ را برای دوچرخه‌سواران آسان‌تر کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از gsmarena، کمپانی گوگل مدعی شده است که تقاضا برای مسیریابی مختص دوچرخه‌سواران روی گوگل پلی در دوران شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری داشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 این درخواست‌ها با رشدی 69 درصدی مواجه شده‌اند و گوگل نیز هم‌اکنون با عرضه چند قابلیت برای دوچرخه‌سواران و مسیریابی در چند شهر اصلی به این درخواست‌ها پاسخ داده است.
     
کمپانی گوگل برای عرضه قابلیت‌های یاد شده از یک الگوریتم هوش مصنوعی، داده‌های ارسالی کاربران و داده‌های جمع آورده شده از طریق مقامات محلی استفاده کرد. شما در برخی از شهرها می‌توانید از گوگل مپ برای مسیریابی در خطوط مخصوص دوچرخه‌سواری یا مناطق و خیابان‌های امن برای راندن دوچرخه استفاده کنید و مسیر خود را به‌راحتی کوتاه کنید.
 
علاوه بر این نرم‌افزار نقشه گوگل هم‌اکنون با استفاده از مناطق کرایه دوچرخه به ارائه مسیریابی قدم‌به‌قدم می‌پردازد. این قابلیت دقیقا مانند مسیریابی وسایل نقلیه عمومی است که در آن‌ها به‌جای نمایش ایستگاه‌های اتوبوس یا مترو به نمایش ایستگاه‌های کرایه دوچرخه پرداخته شده است.
 
گوگل حتی برای جلب نظر دوچرخه‌سواران که این روزها تعدادشان به دلیل شیوع ویروس کرونا و ترس از استفاده از وسایل حمله و نقل عمومی بیشتر شده است، با برخی از سرویس‌های کرایه دوچرخه همکاری داشته است تا از این طریق بتواند فرایند رزرو دوچرخه را برای استفاده‌کنندگان از گوگل مپ آسان‌تر کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل مپ نقشه گوگل برای دوچرخه سواران کمپانی گوگل گوگل مپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد