Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:42:09 GMT

پنجمین نامزد ریاست هیات فوتبال هرمزگان تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۴۹۶۶

پنجمین نامزد ریاست هیات فوتبال هرمزگان تایید شد

 اصغر معماری شامگاه دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیش از این اسماعیل بواشه و یکی دیگر از کاندیداهای احراز پست ریاست هیات فوتبال هرمزگان به دلیل نداشتن سابقه مدیریتی از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشده بودند که پیش از برگزاری انتخابات فرصت اعتراض داشتند.

وی بیان داشت: هم اکنون«عباس امینی زاده»، «عبدالمجید دبیده»،«مهدی دسینه»، «قاسم رنجبریان» و «اسماعیل بواشه» به عنوان کاندیداهای نهایی احراز پست ریاست هیات فوتبال استان هرمزگان می‌باشند که پس از تایید و اعلام زمان تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران باهم به رقابت میپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و موافقت فدراسیون فوتبال، زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال هرمزگان روز یکشنبه ۱۸ آبانماه جاری اعلام می‌گردد.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان