Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت LG درحال طراحی و ساخت یک گوشی هوشمند دو صفحه‌ای است که دارای یک صفحه نمایش اصلی است که به صورت افقی چرخانده می‌شود و عمود بر این صفحه نمایش، صفحه‌ای دیگر قرار می‌گیرد که به صفحه کلید تبدیل می‌شود. این تلفن هوشمند با صفحه نمایش قابل چرخش است که نام تجاری این گوشی B Project است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرق گوشی B Project با دیگر مدل‌های تاشو ال جی در چیست؟

صفحه نمایش این گوشی با طراحی جذابی که دارد قابل رول شدن است و مطابق انتظار OLED خواهد بود و کاربر می‌تواند به دلخواه به هرطرف که می‌خواهد گوشی را خم و رول کند. گوشی B Project قرار است در مارس سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود که به نظر می‌رسد قیمت این گوشی به دلیل تاشو بودنش از سایر گوشی‌های LG گران‌تر خواهد بود.

شرکت LG همچنین قصد دارد یک گوشی پرچمدار جدید هم در سال ۲۰۲۱ عرضه کند که فعلاً رنگین کمان یا رین بو نامگذاری شده است. این گوشی از نظر امکانات مشابه با گوشی وی ۶۰ ال جی توصیف شده است. همچنین گفته می‌شود که در این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۷۵ استفاده شده است. در عین حال در مورد سایر امکانات این گوشی خبر دقیقی در دست نیست.

در ادامه ویدئوی کامل از گوشی B Project مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

گوشی پایین رده جدید ال جی وارد بازار جهانی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت LG گوشی هوشمند گوشی جدید صفحه نمایش گوشی B Project

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کاغذ وطن با تیتر "شرکت‌های بزرگ منافع مردم استان را در نظر بگیرند" از زبان رئیس کل دادگستری استان کرمان از بررسی مشکلات حقوقی و قضایی شرکت‌های بزرگ استان خبر داده و عنوان کرده است: شرکت‌های بزرگ استان باید در تصمیمات و فعالیت‌های خود منافع مردم و استان کرمان را در نظر بگیرند.

روزنامه واقعه نیز با تیتر "مس باهنر حلقه برجسته در زنجیره ارزش" به حضور فعال و چشمگیر مس باهنر و بازدید وزرا و مقامات دولت یازدهم از غرفه مس باهنر در ششمین نمایشگاه اکسپو ٢٠٢٤ پرداخته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین