Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است مدیریت جدید باشگاه می‌تواند آرامش خوبی را برای تیم و باشگاه ایجاد کند.

مرتضی کرمانی‌مقدم، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه لیگ بیستم تصریح کرد: پرسپولیس این فصل را با وضعیت خاصی آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی چند بازیکن شاخص یکی از این شرایط است که برای همه تیم‌ها پیش می‌آید ولی این موضوع برای تیم‌های بزرگ نمود بیشتری دارد. امیدوارم در نهایت پرسپولیس بتواند فصل جاری لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان را با بهترین شرایط و نتایج پشت سر بگذارد. به اعقاد من با درایت یحیی و سمیعی، به عنوان مدیرعامل جدید، چالش‌ها به بهترین نحو ممکن حل و فصل خواهد شد.

مهاجم دهه 60 و 70 پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده گفت: هواداران حق دارند از این موضوع ناراحت باشند اما شجاع هم این حق را داشت که بهترین تصمیم را برای آینده‌اش بگیرد. به نظرم با مدیریت خوب این امکان وجود داشت که شجاع را حفظ کرد. او چند سال با جان و دل برای پرسپولیس بازی کرد و حقش بود قرارداد خوبی را با پرسپولیس داشته باشد. به هرحال هواداران نباید ناراحت باشند. پرسپولیس تیم بزرگی است و با رفتن چند بازیکن ضربه نمی‌خورد. شما دیدید این تیم در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با 12-13 بازیکن به فینال رفت.

کرمانی‌مقدم در خصوص جدایی محمد نادری تاکید کرد: شرایط جدایی نادری با شجاع خلیل‌زاده خیلی متفاوت است و جدایی نادری اتفاق خوبی نبود و به نظرم او جوانی کرد. نادری بازیکن خوبی است و می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم رقیب برود که برای هواداران حساسیت زیادی دارد. در هر صورت پرسپولیس همیشه بزرگ  است و بزرگ می‌ماند و جدایی چند بازیکن نمی‌تواند به این تیم  ضربه بزند، ضمن این که ما نفرات جایگزین خوبی داریم که مثل لیگ قهرمانان اجازه نمی‌دهند خلاء جدا شده‌ها احساس شود.

او در پایان در خصوص تغییرات مدیریتی در پرسپولیس گفت: این تغییرات به موقع بود. با توجه به اتفاقات اخیر صلاح بود تغییراتی ایجاد شود. من شناخت زیادی از سمیعی ندارم اما او رزومه و برنامه‌های خوبی دارد و برای او و همکارانش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مدیریت جدید حواشی را جمع کرده و برخی دلال بازی‌ها را در پرسپولیس خاتمه پیدا کند. ضمن این که شکوری به عنوان مدیر اجرایی جدید پرسپولیس فوتبالی است و از خانواده  پرسپولیس محسوب می‌شود و با توجه به آشنایی و درک مشکلات می‌تواند کمک بزرگی برای مدیران جدید باشد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوت پرسپولیس کرمانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند.

به گزارش تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند