Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:49:18 GMT

ماجرای بنز جهان پهلوان تختی و گردنبند علی دایی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۵۱۸۳

ماجرای بنز جهان پهلوان تختی و گردنبند علی دایی

این روزها که ماجرای سرقت گردنبند علی دایی، به سوژه حرف و بحث در شبکه های اجتماعی و مردم کوچه و بازار تبدیل شده است، خاطره ای قدیمی از سرقت ماشین جهان پهلوان غلامرضا تختی بازنشر شده است که می تواند سوژه جالبی برای مقایسه اوضاع اخلاقی جامعه ایران طی نیم قرن گذشته با امروز باشد.

به گزارش تابناک ورزشی،  این خاطره را علی اکبر حیدری کشتی گیر سبک وزن تیم ملی کشتی ایران و هم دوره و هم تیمی شادروان تختی نقل کرده است و درباره دزدی است که ماشین بنز آقاتختی را به سرقت برده بود:

« تختی يک ماشين بنز ۱۷۰ داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هميشه برای تعمير به تعمیرگاه نادر می‌آمد که مالکانش دو شريک بودند، علی و آوانس. مردمی که گرفتاری داشتند برای تختی نامه می نوشتند و به صاحبان این تعمیرگاه می دادند تا به دست تختی برسد.
يک روز در اين تعمیرگاه نشسته بوديم که تختی بدون ماشین آمد. گفتيم ماشين کو؟ آقا تختی گفت: ديشب ماشين را دزديدند.

يک هفته بعد، در تعمیرگاه نادر بوديم که چند نامه به تختی دادند. پهلوان در حالی که یکی از نامه ها را ميخواند، يک دفعه خنده‌ بلندی کرد و گفت:
نامه آقا دزده است! نوشته ماشينت مقابل شير پاستوريزه پارک شده و شرمنده ام که ماشینت رو دزدیدم.
به همراه تختی به محلی که سارق گفته بود رفتيم. ماشین آنجا بود، تختی دور ماشين چرخيد و گفت: لاستيک‌ها، تودوزی، ‌ضبط و همه چيز ماشین نو شده!

سارق بعد از اینکه فهمیده بود ماشین جهان پهلوان تختی رو دزدیده از کارش پشیمون شده و برای عذرخواهی همه چیز ماشین رو نو کرده بود. بعد که سوار ماشین شدیم، تختی گفت: عمو حيدر! بيا مبلغی که برای ماشين من خرج شده را به خيريه بدهيم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن تختی جهان پهلوان تختی غلامرضا تختی تابناک ورزشی گردنبند دایی دزد گردنبند دایی علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی امیرکبیر، نمایشگاه چایناپلاس از ۳۵ سال پیش تا کنون مهمترین مرکز عرضه و تجارت محصولات پلاستیک و پتروشیمی است و جایگاه ویژه ای در بین رویدادهای این صنعت دارا می باشد.

چاینا پلاس از سال ۱۹۸۳ تاسیس گردیده و در حال حاضریکی ازمهمترین آوردگاه های عرضه و داد و ستد تولیدات پلاستیک و لاستیک در جهان است و به طور گسترده توسط پیشگامان این صنعت به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نمایشگاه های صنعت پتروشیمی در جهان شناخته می شود.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در این دوره از نمایشگاه چایناپلاس، با غرفه‌ای وِیژه و محوری در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان، آخرین محصولات خود را در زمینه پتروشیمی و پلیمر ارائه نموده است.

این رویداد بین المللی در فضایی به مساحت بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع برگزار می گردد که طبق برآورد های صورت گرفته، هر ساله شاهد بیش از ۲۰۰ هزار شرکت کننده از سراسر دنیا است که در سه حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات، مواد خام و شیمیایی و صادرکنندگان چینی برگزار می‌شود.

پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پتروشیمی و پلیمر، با حضور تیم اقتصادی مجرب و متخصصین توسعه بازار خود ضمن شرکت در این رویداد، جلسات فشرده و رایزنی های مثبتی با نمایندگان شرکت‌ها و تجار بین المللی برگزار نموده است که به تبادل نظر، عقد قرارداد و تنظیم تفاهمنامه هایی در خصوص همکاری های متقابل، صادرات و انتقال تکنولوژی منجر شده است.

یکی از نقاط قوت نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۴، موضوع حفظ محیط زیست و تولید محصولات سازگار با طبیعت است که مجموعه امیرکبیر به عنوان صنعت سبز کشور در ۴ موضوع تولید سازگار با محیط زیست در حوزه بازیافت، پلاستیک‌های بازیافتی، پلاستیک‌های زیستی، افزودنی‌های سازگار با محیط زیست راهکارها و رویکردهای خود را ارائه نموده است.

این نمایشگاه از ۱۸ گروه ویژه تشکیل شده است که از جمله آنها می توان به بخش های فناوری سه بعدی، تجهیزات کمکی و آزمایشی ماشین آلات اکستروژن، ماشین آلات بسته بندی فناوری فیلم و پلاستیک، ماشین آلات قالب گیری تزریقی، ماشین آلات قالب گیری تزریقی و منطقه فنی تولید هوشمند، ماشین آلات بسته بندی پلاستیک و فناوری بازیافت اشاره کرد.

همچنین در بخش تولیدی نیز قسمت های تخصصی تامین کنندگان مانند افزودنی ها، بیوپلاستیک، مواد شیمیایی و مواد اولیه، رنگدانه رنگی، کامپوزیت ها، پلاستیک بازیافتی، الاستومرهای ترموپلاستیک و لاستیک دیده می شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899004

دیگر خبرها

  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران
  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟/نبویان: به رائفی‌پور ارادت دارم