Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «المعز علی» مهاجم تیم ملی فوتبال قطر و تیم الدحیل در تازه‌ترین مصاحبه خود با روزنامه «الشرق» به سئوالات مختلفی پاسخ داده است از جمله دلایل حذف این تیم متمول قطری از لیگ قهرمانان آسیا و فینالیست شدن پرسپولیس ایران.

المعز علی که با تیم ملی قطر عنوان آقای گلی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ را به دست آورد، درباره این انتقاد که گفته می‌شود الدحیل با حذف از آسیا نشان داد یک تیم در سطح بین المللی نیست، گفت: حضور در آسیا نه برای السد و نه برای الدحیل سخت نیست اما ما به عنوان بازیکن در این دو باشگاه نیاز به روحیه و جنگندگی بیشتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بدانیم که یک مسابقه ۹۰ دقیقه است و روحیه جنگندگی را بالاتر ببریم.

وی با اشاره به عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: پرسپولیس شاید مثل هر تیم دیگری در دنیا سه بازیکن ندارد که بتواند به آنها اتکا کند اما آنها فوتبال بازی نمی‌کنند بلکه با قدرت و روحیه بالا می‌جنگند و گل می‌زنند. لازم است که ما نیز چنین روحیه‌ای داشته باشیم.

المعز علی همچنین درباره اینکه چرا در تیم الدحیل نتوانست درخشش خود را در تیم ملی قطر تکرار کند، اظهار کرد: همه می‌دانند که در تیم الدحیل به عنوان وینگر بازی می‌کنم. وقتی به عنوان مهاجم نوک بازی کنم می‌کردم می‌توانستم گل بزنم و به تیم کمک کنم.

این مهاجم تیم الدحیل درباره اشتباهاتش در کارهای دفاعی که منجر به لطمه دیدن الدحیل شده است، گفت: اگر منظورتان دیدار با تیم الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا است باید بگویم داور ما را با یک پنالتی اشتباه مجازات کرد.

المعز علی درباره پیشنهادات اروپایی اش و اینکه چرا به این پیشنهادات پاسخ مثبت نمی‌دهد، تاکید کرد: من در دوحه هستم و پیشنهاد از طرف هیچ باشگاه اروپایی نیامده است که بخواهم آن‌را رد کنم. اخباری که در این ارتباط منتشر می‌شود نادرست است و حقیقت ندارد.

کد خبر 5062770 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا المعز علی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا شجاع خلیل زاده فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی فدراسیون والیبال محمد نادری کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال والیبال تیم الدحیل المعز علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران