Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،  محبوب حیدری روز سه‌شنبه در بازدید از بزرگراه اردبیل-‌مشگین شهر افزود: در سال‌های گذشته  ۳۰ میلیارد ریال  اعتبار برای احداث این بزرگراه اختصاص یافته و امسال هم ۴۷۷ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرای این پروژه را عهده‌دار شده و عملیات اجرایی را به سرعت پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی در  استان گفت: ۲.۶ کیلومتر از جاده  اردبیل – نمین - آستارا و احداث تونل دوم حیران با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به بزرگراه تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبار این پروژه ۱۷ میلیارد ریال است که در صورت تخصیص سال آینده بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث کمربند نیر و جاده چهار بانده نیر به سراب خبر داد و گفت: تا آخر آبان ماه با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد.

حیدری درباره  مسیر  سه راهی صحرا - گرمی و بیله‌سوار گفت: اعتبار مصوب این پروژه ۲۵۰ میلیارد ریال بوده ولی با پیگیری مسئولان استانی، ۴۱۷ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داده شده است.

او به تکمیل فازهای نخست این پروژه از سمت سه راهی صحرا به رضی و همچنین عملیاتی شدن هفت کیلومتر لایه دوم آسفالت رضی به امیرکندی اشاره کرد و گفت: پنج کیلومتر ورودی گرمی نیز در مرحله آسفالت‌ریزی لایه اول قرار دارد.

حیدری بیان کرد: عملیات اجرایی مسیر گرمی - بیله‌سوار نیز به طول ۵۵ کیلومتر با انجام مطالعات به پیمانکار واگذار شده و  و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته است.

وی همچنین به چهار خطه کردن پارس‌آباد - سربند و سربند -مشگین‌شهر اشاره کرد و افزود: پیمانکار قطعه اول و دوم چهار خطه کردن پارس آباد –سربند انتخاب شده و سه کیلومتر از این مسیر آسفالت و ۳.۵ کیلومتر باقی‌مانده نیز آماده آسفالت‌ریزی است.

حیدری گفت: ۴۰ کیلومتر اول مسیر سربند - مشگین‌شهر با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی با اشاره به تکمیل پروژه راه اصلی خلخال - اسالم افزود: امید است  با پرداخت ۱۳۰ میلیارد  ریال  مطالبات پیمانکار زمینه تردد  در این مسیر از سر گرفته شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل  به عملیات اجرایی پروژه کلور – درام به  طول ۵۴ کیلومتر اشاره کرد و گفت: ۱۴ کیلومتر از این مسیر در حوزه زنجان و ۴۰ کیلومتر در حوزه این اداره کل قرار گرفته که تلاش می شود در موعد مقرر تکمیل شود.

وی همچنین از اختصاص  ۲هزار و۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بزرگراه‌ها خبر داد و گفت: برای توسعه بزرگراه‌ها پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

برچسب‌ها اردبیل اعتبار کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل اعتبار کارآمدی دولت اردبیل اعتبار کارآمدی دولت اخبار کنکور عملیات اجرایی میلیارد ریال مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان