Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در دیدار نیمه نهایی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد النصر عربستان را در ضربات پنالتی شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد.

پس از این اتفاق، مسئولان باشگاه النصر عربستان، پرسپولیسی ها را متهم به استفاده غیر قانونی از بازیکنان جدید خود کردند و به همین دلیل به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض و خواستار تغییر نتیجه بازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی AFC درخواست النصری ها را رد کرد و به سود پرسپولیس ایران رای داد. اما مدیران باشگاه النصر هنوز روی حرف خود ایستاده اند و با استخدام چند وکیل با تجربه درخواست استیناف خود را امروز (سه شنبه) به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند تا رای کمیته انضباطی این نهاد را برگردانند. 

همچنین النصری ها قصد دارند در صورت رد شدن دوباره شکایت خود در AFC به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!