Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@09:22:19 GMT

رادوشوویچ: توافق کردیم، جمعه می‌آیم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۶۵۹۹

رادوشوویچ: توافق کردیم، جمعه می‌آیم

بوژیدار رادوشوویچ می‌گوید که روز گذشته با مسئولان باشگاه پرسپولیس توافق کرده است‌.

به گزارش ورزش سه، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا با دلخوری به کشورش کرواسی رفت. نارضایتی او از عدم پرداخت حقوق، پاداش و همچنین وضعیت اسکان خانواده اش در ایران سبب شد تا او حتی نامه ای به پرسپولیسی ها بنویسد و خود را در موقعیت فسخ قرارداد هم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نظر می‌رسد مشکلات بین پرسپولیس و بوژیدار حل شده است. مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر ارتباط خود را با این دروازه‌بان برقرار کرد و توانست با او توافق کند.

رادو با تایید این خبر می‌گوید: «همانطور که قبلا هم گفتم نمی‌خواستم مشکلی برای پرسپولیس ایجاد شود. ما روز گذشته صحبت کردیم و معامله را انجام دادیم اما من پولی نگرفتم. فقط میخواستم مطالباتم روی کاغذ بیایند.»

گلر شماره ۴۴ پرسپولیس که باسابقه ترین خارجی این تیم نیز هست، در خصوص زمان بازگشت خود می‌گوید: «برای بازگشت همیشه دردسر بود اما حالا با این پاندمی مشکلات بیشتر شده. من باید تست بدهم و جواب آن بیاید و همه این ها زمان بر هستند. بنابراین فکر نمیکنم قبل از جمعه این هفته بتوانم در تهران باشم. سعی میکنم جمعه به ایران بیایم و در روز بازی پرسپولیس در کشور باشم.»

او درباره شایعاتی که درخصوص قراردادش منتشر شده، اظهار داشت: «نمیدانم این شایعات را چه کسی منتشر کرده. رقم قراردادم حتی نزدیک به آن مبلغ هم نیست اما نمیتوانم اسرار باشگاه را فاش کنم و رقم را بگویم. از همه هواداران بابت حمایت هایشان ممنونم.»

لینک کوتاه: asriran.com/003ADk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرسپولیس رادوشویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • مفاد جدید آتش‌بس منتشر شد/ آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی
  • مفاد جدید آتش‌بس در غزه منتشر شد/ آزادی ۱۰۰۰ فلسطینی مقابل ۳۳ اسیر صهیونیست
  • چین برای اولین بار توافقنامه ادعایی 2016 دریای چین جنوبی با فیلیپین را منتشر کرد
  • مفاد جدید آتش‌بس غزه منتشر شد
  • مفاد جدید آتش‌بس منتشر شد/آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی
  • متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد