Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@07:19:14 GMT

ملت ایران در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۶۶۲۴

ملت ایران در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه ملت ایران در خط مقدم مبارزه با استکبار است، گفت: یکی از مسائل مهمی که باید همواره مورد توجه نسل نوجوان و جوان کشور قرار داشته باشد؛ مسئله استکبارستیزی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از سپاه فجر فارس، سردار یداله بوعلی با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: شناخت شخصیت و سیره پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) بهترین راه هدایت و دستیابی به سعادت در زندگی دنیوی و اُخروی است و همین شخصیت بزرگوار پیامبر مهربانی‌هاست که ایشان را به عنوان بهترین اُسوه به امت اسلامی معرفی کرده و موجب علاقه سایر جوامع و به ویژه جوانان در دنیای غرب به اسلام و گرایش روز افزون آنها به این دین الهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با محکوم کردن توهین به شخصیت بزرگوار پیامبر (ص) گفت: آنچه در عملکرد نشریه موهن و حمایت رذیلانه مسئولان کشورهای غربی مشاهده می‌شود ناشی از نشانه عجز و ناتوانی فرهنگ غرب در برابر فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی (ص) است و این گونه حرکت‌های رذیلانه هرگز باعث خدشه‌دار شدن شخصیت بزرگ و نورانی پیامبر اکرم (ص) نخواهد شد.

شهرکرد| استکبارستیزی را باید هر روز به مردم معرفی و گوشزد کردنفس‌های آخر استکبار شنیده می‌شود/ کشورهای استکباری به بن بست رسیده‌انداستکبارستیزی مقاومت هوشمندانه در برابر زورگویان است

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شخصیت نورانی پیامبر اکرم (ص) به عنوان محور وحدت مورد توجه تمام جوامع اسلامی توجه قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مسائل مهم جهان اسلام موضوع مهم وحدت امت اسلامی است که باید هر چه بیشتر مورد توجه علما و نخبگان جهان اسلام قرار گرفته و در این زمینه همه ما باید تلاش کنیم.

وی با گرامیداشت فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: جوانان انقلابی در این روز مهم لانه جاسوسی آمریکا را که محل برنامه‌ریزی و توطئه‌گری بر علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی بود تصرف کردند و این روز را به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت انقلابی ایران در تاریخ ثبت کردند.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که باید همواره مورد توجه نسل نوجوان و جوان کشور قرار داشته باشد مسئله استکبارستیزی است و امروز نیز آمریکای جنایتکار در راس محور سلطه‌گران و استکبار جهانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در خط مُقدم مبارزه با استکبار جهانی حضور داشته است، گفت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگوی موفق استقلال‌طلبی و مقابله با زورگویان جهانی مورد توجه سایر ملت‌های جهان قرار گرفته و یکی از مهم‌ترین دلایل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی همین مولفه استکبارستیزی و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان جهانی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بصیرت و انقلابی‌گری شاخصه جوان ترازِ انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای که کشور نیاز داشته با شجاعت وارد میدان شده و امروز نیز گروه‌های جهادی بسیج با اتکاء به ظرفیت عظیم همین جوانان در مقابله با بیماری کرونا و نهضت سراسری کمک مومنانه عملکرد درخشانی داشته‌اند.

سردار بوعلی با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگو و شاخصه استکبارستیزی است، گفت: جوانان انقلابی باید مروج فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی در جامعه باشند و اگر در این زمینه موفق عمل شود و این فرهنگ در جامعه فراگیر شود انقلاب اسلامی از آسیب‌ها مصون خواهد ماند.

انتهای پیام/424/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبارزه با استکبار استکبار جهانی انقلاب اسلامی پیامبر اکرم مورد توجه ملت ایران سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب