Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:18:25 GMT

رهبر انقلاب: امروز آمریکا همان فرعون مصر گذشته است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۶۶۸۱

رهبر انقلاب: امروز آمریکا همان فرعون مصر گذشته است

به گزارش «تابناک»، گزیده‌ای از مهمترین بخش‌های این سخنرانی به شرح زیر است:

- امروز بشر بیش از همیشه تاریخ دچار رنج است. جنگ، نابرابری و مادی‌گرایی افراطی را شاهد است و طغیان‌گری و شرارت را می‌بیند و برای اعمال این قدرت‌های تاریخی از علم سوءاستفاده می‌شود.

- امروز آمریکا که همان فرعون مصر گذشته است، تنها به سرزمین خود بسنده نمی‌کند بلکه با سواستفاده از علم، در نقاط مختلف جهان جنگ‌افروزی و شرارت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- امروز دشمن اسلام، همین استکبار و صهیونیسم است. آخرین نمایش این معارضه همین نمایش زشتی است که در هفته گذشته در پاریس انجام شد.

- یک کاریکاتوریست یک غلطی کرده و یک کاریکاتوری علیه پیامبر کشیده است. این فقط انحراف یک هنرمند نیست که یک غلطی کرده بلکه پشت این کار تشکیلاتی وجود دارد و رییس جمهوری این کشور از این کار غلط حمایت می‌کند.

- شما می‌گویید کسی برای این ماجرا کشته شده است، خب شما برای کشته شدن این فرد اظهار تاسف بکنید. چرا می‌آیید و این کاریکاتور را در ابعاد بزرگ پخش می‌کنید و از آن حمایت می‌کنید؟

- عبرتی در این ماجرا وجود دارد و آن‌هم اینکه دولت فرانسه این ماجرا را به حقوق بشر مرتبط می‌کند و حالا دولت این کشور خشن‌ترین و بدترین تروریست‌ها را در کشور خود جای داده، کسانی که ۱۷ هزار نفر از مردم عادی را در کشور ما کشتند و رییس‌جمهوری و نخست‌وزیر را در ایران ترور کردند. آن وقت این افراد پناهشان در فرانسه است.

- همین دولت به گرگ خونخواری مثل صدام بیشترین کمک را کرد. نمی‌توانیم بگوییم از همه کشورها بیشتر کمک کرد، اما هواپیماها و جنگنده‌های جنگی را در اختیار آن گرگ خونخوار قرار داد و به آن کار افتخار کرد.

- برخورد این دولت با مردم خودش را هم در «شنبه‌های اعتراض» می‌توان دید که چگونه رفتار می‌کند و جالب است که این دولت ادعای حقوق بشر و آزادی می‌کند.

- جنایتی که با انتشار آن کاریکاتور انجام شد روی دیگر همان سکه است که از صدام و تروریست‌های خشن حمایت می‌کند.

- برخورد این دولت با مردم خودش را هم در «شنبه‌های اعتراض» می‌توان دید که چگونه رفتار می‌کند و جالب است که این دولت ادعای حقوق بشر و آزادی می‌کند. - جنایتی که با انتشار آن کاریکاتور انجام شد روی دیگر همان سکه است که از صدام و تروریست‌های خشن حمایت می‌کند.

- کار زشتی که در تاراج حق ملت فلسطین رخ داد از جمله همین موارد عدم اتحاد امت اسلام است. البته مسئله فلسطین تمام نمی‌شود، رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و فلسطین باردیگر به شرایط گذشته باز خواهد گشت.

این خبر تکمیل می شود .

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای میلاد پیامبر سخنرانی آمریکا استکبار فرعون علائم کرونا دونالد ترامپ سیزده آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران