Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@02:19:26 GMT

به کارگیری بمب‌های هوشمند و دور ایستای قاصد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۶۶۸۵

در دومین روز رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت هواپیما‌های بدون سرنشین و مهمات هوشمند دوربرد، بکار گرفته شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن‌های سنگین اف ۴ با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی، سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اعلام این خبر گفت: امروز جنگنده بمب افکن‌های اف ۴ با شلیک موشک‌های ارتقاء یافته و بهینه شده ماوریک و استفاده از بمب‌های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

وی اظهار کرد: پرنده‌های بدون سرنشین آرش، مجهز به سر جنگی برای نخستین بار با طی ۱۰۰ کیلومتر، اقدام به عملیات انتحاری بر علیه استحکامات دشمن پرداخته و این اهداف را با موفقیت منهدم کردند.

سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت خاطرنشان کرد: همچنین هواپیما‌های بمب افکن فانتوم با استفاده از غافلگیری و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین (Carpet Bombing) به سمت اهداف از پیش تعین شده کردند. دیروز و در نخستین روز این رزمایش، هواپیما‌های شکاری بمب افکن اف ۵ و صاعقه، اهداف دشمن فرضی را با موفقیت منهدم کردند. در این رزمایش همچنین جنگنده‌های اف ۱۴، عملیات سوختگیری هوایی را از تانکر سوخت رسان بویینگ ۷۰۷، با موفقیت انجام دادند. برچسب ها: مهمات ، هوشمند ، دوربرد ، رزمایش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مهمات هوشمند دوربرد رزمایش رزمایش اقتدار هوایی حریم ولایت بمب افکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: با توجه به تبصره یک ماده ۶ قانون ایمنی راه و راه آهن، در یک اقدام قاطع ۳۴ مستحدثات (بنا‌های نوساخته) متجاوز به حریم جاده ارتباطی بروجرد - ونایی اقدام شد.

محمد ایرانشاهی افزود: به متجاوزان و متصرفان حریم راه توصیه می‌شود، هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد اضافه کرد: در غیر این صورت در روز‌های آینده این اداره نسبت به قلع و قمع مستحدثات متجاوز اقدام خواهد نمود.

گفتنی است بیش از ۶۲۷ کیلومتر راه ارتباطی بروجرد وجود دارد که ۴۷۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است