Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: خداحافظی کردن به دلیلی جز پایان عمر حرفه‌ای این قهرمانان از بین بردن تمام هزینه‌هایی است که در طی سال‌های گذشته برای آنها شده است.

فرانک پرتوآذر در گفت‌وگو با میران درباره شرایط انجام تمریناتش در این دوران کرونایی اظهار داشت: شرایط خیلی سخت است؛ متأسفانه امسال به خاطر کرونا تقویم مسابقات نیز دیر اعلام شد، اما تمام هدف و برنامه‌ریزی من این است که بتوانم در صورت مهیا بودن شرایط در چند مسابقه سطح بالای بین‌المللی حضور پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد پیشنهاد همکاری با تیم‌های خارجی گفت: از دو تیم پیشنهاد همکاری دریافت کرده‌ام که یکی از آنها اماراتی است. منتظر اعلام تقویم بین‌المللی بودیم؛ قرار است من برنامه مسابقات سال آینده‌ام را به آنها ارائه بدهم و ان‌شالله اگر توافق صورت بگیرد برای امضای قرارداد می‌روم. امیدوارم با همکاری فدراسیون و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این اتفاق مهم بیفتد!

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری تصریح کرد: آنها علاقه‌مند به همکاری هستند؛ تجهیزات و حمایت موضاعاتی است که قبلاً پیرامونش مصاحبه و صحبت کردم. قرار است با رییس فدراسیون و فرهادی‌زاد معاون بانوان وزارت ورزش جلسه‌ای داشته باشم تا ان‌شالله نتیجه مثبتی داشته باشد.

پرتوآذر در مورد عدم حضورش در لیگ دوچرخه‌سواری گفت: با توجه به اینکه هزینه‌ها بالا هست و من تیم ندارم و همینطور آخر فصل هست، مربی و آنالیزور من تصمیم گرفتند که شرکت نکنم. چون اولویت با آمادگی برای مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده است. ان‌شالله به زودی تقویم و برنامه سال آینده‌ام رو با نظر مربیانم تکمیل می‌کنم.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری خاطر نشان کرد: سرمایه یک رشته ورزشکاران و قهرمانانش هستند. خداحافظی کردن به دلیلی جز پایان عمر حرفه‌ای این قهرمانان از بین بردن تمام هزینه‌هایی است که در طی سال‌های گذشته برای آنها شده است. در سطح حرفه‌ای با شرایط موجود و اگر تغییری صورت نگیرد، نمی‌دانم تا چقدر می‌شود انتظار داشت. در سطح همگانی به خاطر کرونا و همینطور شرایط اقتصادی اقبال عموم از دوچرخه‌سواری امیدوارکننده بود.

بیشتر بخوانید: پرتوآذر: نسبت به سال گذشته پیشرفت محسوسی داشته‌ام/ سعی کرده‌ام بدون حمایت فدراسیون مسیرم را بروم

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانک پرتوآذر دوچرخه سواری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فرانک پرتوآذر دوچرخه سواری دوچرخه سواری حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا

اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، تیاگو موتا را می توان سرمربی جدید یوونتوس دانست.

مکس الگری در مسیر جدایی از یوونتوس قرار دارد. یوونتوس جانشین الگری را انتخاب کرده است. تیاگو موتا سرمربی موفق بولونیا گزینه نهایی بیانکونری است. بولونیا تحت هدایت موتا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ اگر قرار به جدایی تیاگو موتا از بولونیا باشد، یوونتوس از بیشترین شانس برای آغاز همکاری با این سرمربی جوان برخوردار است. سران یوونتوس به این جمع بندی رسیده اند که موتا بهترین گزینه برای دوران جدید باشگاه است. بیانکونری نسبت به رقبا چند گام در مسیر جذب موتا جلوتر است. میلان هم به جذب سرمربی فعلی بولونیا علاقه دارد اما علاقه مندی آنها فعلا در حد یک ایده است. یوونتوس در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی میلان در کورس جذب موتا بسیار جلوتر است. موتا فعلا مذاکرات با یوونتوس را به پایان فصل موکول کرده تا فصل را با بولونیا به بهترین شکل ممکن و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

دی مارتزیو همچنین تایید کرد در صورت آمدن تیاگو موتا به یوونتوس، ریکاردو کالافیوری مدافع ایتالیایی بولونیا می تواند اولین خرید موتا در یوونتوس لقب بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا با تصویب معاهده اصفهان پایان یافت
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است