Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، فیلم جنگی «چیزهایی که با خود بردند» با بازی شماری از بازیگران مشهور از جمله تام هاردی نامزد اسکار بازیگر «مد مکس»، تای شرایدن بازیگر «ماد»، استیون جیمز نامزد گلدن گلوب بازیگر «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند»، بیل اسکارزگرد بازیگر «آن»، پیت دیوید سن، اشتون سندرز بازیگر «مهتاب»، مارتین سنسمایر، مویسس آریاس و انگس کلود ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که انتخاب گروه بازیگرانی جوان در این حد از شهرت کمتر می‌تواند ممکن شود، همه این گروه، بازیگران فیلمی خواهند بود که درباره جنگ ویتنام ساخته می‌شود. گفته شده انتخاب بازیگران هنوز به پایان نرسیده است.

روپرت سندرز این فیلم را با اقتباس از مجموعه داستان‌هایی از تیم اوبراین درباره سربازان جوان و تجربیاتشان در جنگ ویتنام می‌سازد. سندرز پیشتر فیلم «سفید برفی و شکارچی» را کارگردانی کرده بود.

نوشتن فیلمنامه اقتباسی این فیلم بر عهده اسکات بی. اسمیت نامزد اسکار است.

فیلمبرداری این فیلم قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ در تایلند انجام شود. تام هاردی با کمپانی «هاردی سان اند بی کر» از تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود.

اوبراین که از فینالیست‌های جایزه پولیتر بوده در اواخز دهه ۱۹۶۰ در جنگ ویتنام خدمت کرده بود و تجارب خود از این دوره را در «چیزهایی که با خود بردند» تصویر کرده است. این کتاب از کتاب‌های جنبی مدرسه‌های متوسطه و دبیرستان‌های آمریکا است.

داستان فیلم درباره مردان جوان گروه «آلفا کمپانی» است؛ گروهی از سربازانی که در طول جنگ در میدان نبرد زمینی جنگیدند. آنها از یک دهکده به دهکده دیگر و در میان هرج و مرج و سردرگمی جلو می‌رفتند و تلاش داشتند تا در هزارتویی روحی، جسمی و عاطفی از پا نیفتند و برای بقای عقلانیت، بی‌گناهی و بقای یکدیگر مبارزه کنند.

این کتاب سال ۱۹۹۰ برنده جایزه حلقه منتقدان کتاب ملی آمریکا شد و از سوی نیویورک تایمز کتاب قرن خوانده شد.

داستان‌های این کتاب پیشتر روی صحنه نمایش هم رفته و سال ۱۹۹۸ در فیلمی به نام «دلدار یک سرباز» با بازی کیفر ساترلند هم تصویر شده است.

کد خبر 5062866

منبع: مهر

کلیدواژه: تام هاردی فیلم سینمایی جنگ ویتنام فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران شبکه پنج سیما فیلم سینمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران موسیقی ایرانی ویروس کرونا توهین به پیامبر رادیو نمایش آلبوم موسیقی شبکه سه سیما سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است

معراجی، کارشناس مسائل آمریکا در گفت و گو با شبکه خبر در ارتباط با خیزش دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان خصوصا آمریکا علیه صهیونیست ها و حمایت غربی ها از آن ها اظهار کرد: درباره تظاهرات دانشجویان در آمریکا باید نکته‌ای را در نظر بگیریم که این بخشی از خروش افکار عمومی جامعه علیه یک رویدادی است که وجدان عمومی بشریت را جریحه دار کرده و تبلور آن را در دانشگاه های آمریکا می بینیم . اکنون ما با قشر دانشجو و جوانی طرف هستیم که دارای هدف و پایگاه ویژه‌ای مانند دانشگاه هستند که قابلیت همگرایی را برای این قشر به وجود می‌آورد.

وی گفت: صرفا نباید این تظاهرات و ضدیت با اقدامات اسرائیل را مربوط به دانشجویان بدانیم اما آن چیزی که می‌شود به صورت ملموس توجه کرد آن است که تشکل یافتگی این دانشجویان یک و یژگی خاص است.

وی ادامه داد: زمانی که از جنبش‌های دانشجویی حرف می‌زنیم باید  به دهه ۱۹۶۰ میلادی توجه کنیم. در آن زمان آمریکا درگیر جنگ ویتنام بود و تظاهرات دانشجویان در آن زمان باعث توقف و دست کشیدن آمریکا در جنگی  شد که خود هم می دانستند دستاوردی ندارد و تنها جنگی فرسایشی است و با تلفات زیادی همراه است.

معراجی در انتها گفت: آن زمان آمریکایی ها با نیروهای خود درگیر جنگی تن به تن بودند. اما  امروز،  حمایت‌های مادی و معنوی دولت آمریکا باعث خروش دانشجویان در این کشور شده است و به شکلی خاص آن را در دانشگاه کلمبیا دیده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • غنیمت جنگی ویژه برای پوتین؛ تانک پیشرفته آمریکایی اسیر شد | فیلم
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • حمله به بازیگران زن معروف در تجمع امـروز دانشجویـان تهرانی | تصویر
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟